bride2B skrev 2015-03-04 21:32:03 följande:
De närmaste på min sida av släkten har svarat. Övriga väntar vi på Håller tummarna att folk inte väntar till osa-datumet. Man borde ju faktiskt veta relativt snart om man kan/vill komma, kan jag tycka.
Ja, jag ska dit igen i helgen, så får vi se vad jag kan hitta. Kollade ju aldrig priser heller, så jag vet inte vad de ligger på. Det svåra är att min syster sade att jag kanske kan ha hennes brudklänning, men jag kommer inte kunna prova den förrän i påsk, och då är det antagligen för sent att beställa en ny...
Va roligt med svar :) jag håller med om det men tror int folk tänker så, ungefär hälften av våra gäster har svarat hittills.
Va svårt, jag vet att vissa klänningar kan man få på någon vecka om man har tur, så du kan ju höra med dom om du bestämmer dig för vilken du skulle vilja ha därifrån :)
detondabrostet skrev 2015-03-04 23:28:07 följande:
Idag bokade jag en resa i mitt nya efternamn, som jag ju inte kommer heta förrän i augusti! Det kändes väldigt märkligt, och min fästman sa att hans pappa nästan började gråta när han såg bokningen och mitt nya namn. Det börjar bli verkligt nu!
Vilken känsla :D vi var tvungna att göra nya pass nu för att ha ett pass till resan så vi får boka med våra vanliga namn.