augusti2015 skrev 2015-01-26 17:39:07 följande:
Va skönt att kunna bocka av lite från listan, tråkigt med stolsöverdragen bara, har du sett att det finns filmer på youtube hur man förvandlar lakan till stolsöverdragen i ett nafs?
Vi bockade av bröllopstransporten förra veckan och det kändes jätteskönt, har som inte riktigt hänt något på planeringsfronten sista tiden.
Vi har varit runt på dom stora kedjorna och kollat deras ringutbud, dock så lutar det nog mest åt att göra om våra gamla förlovningsringar. Träffade två guldsmeder på mässan i helgen som verkade vara väldigt duktiga :) På Hallbergs sa dom att om vi beställde två månader innan så skulle vi garanterat få ringarna i tid :)
jo, jag har gått igenom de flesta diy-lösningarna men vi kommer inte åt lokalen förrän kl 12 och då är vi redan på väg för att fotograferas, så vi skulle antingen behöva be någon i familjen, eller catering personalen, att knyta lakanen och jag litar helt enkelt inte på att de gör det enligt min standard. då lägger jag hellre på 15 kr per överdrag och får lite tjockare överdrag som är sydda efter den typ av stol vi ska ha.
vilka var guldsmederna? vi övervägde nackamässan för att träffa guldsmeder men jag orkade faktiskt inte. svårt att veta var man ska börja, tycker jag!