bride2B skrev 2015-02-17 20:59:59 följande:
Känns som att det står ganska still här. En hel månads väntan kvar innan vi kan ha vårt möte angående hur vi vill lägga upp allt på festen. Börjar känna mig lite stressad då jag inte kan påverka något angående det under tiden.
Har börjat kolla lite efter fotograf, googlat klänningar och ringar. Borde ta tag i att hitta någon som kan fixa hår och smink, men har inte tagit tag i det än...
Förstår att det känns stressigt! När jag hamnat i såna stressperioder har jag försökt att fokusera om och lägga fokus på sånt som jag faktiskt kan påverka för tex klänning, ringar, smink osv ska du ju ändå fixa :)
stresso skrev 2015-02-18 07:36:59 följande:
Vågar inte svära på storleken på diamanterna, men en sån här! Juvelia har 20% rabatt i februari och det gör ju faktiskt rätt stor skillnad så vi slog till!
På lördag blir det först Sthlm brud o fest, sen Kik och Lilly, hoppas hinna med ett besök på nk däremellan, är inte övertygad om att brudklänning nödvändigtvis är rätt väg att gå..
Vilka vackra ringar! Den från guldfynd stod jag och suktade efter länge tills vi bestämde att vi skulle göra om dom ringar vi redan har :) va kul, jag var på Wedding Castle i Barkarby i veckan och var supernöjd med både utbudet och servicen, så hittar du inte det du söker så rekommenderar jag verkligen dem :)
detondabrostet skrev 2015-02-18 16:49:57 följande:
Det blev en sådan här för mig! www.kaplans.se/sv/butiken/vara/1087590
Det känns skönt, men läskigt också. Det måste ju vara något vi har missat?! :)
Jättefin ring!! :)
Närå, vi har bara varit effektiva ;) har du använt planeringsverktyget som finns här på sidan?
Nightrod skrev 2015-02-18 09:09:15 följande:
Damens lilla röda .)
Wow vilken klänning! :) visst beställde ni från Kina? Är ni nöjda?