augusti2015 skrev 2015-03-12 20:41:47 följande:
Jag och teknik alltså... Det är en gammelrosa/pärlrosa klänning som är enaxlad och det är som blommor på axelbandet :)
Ja man vet ju aldrig med barn, tur man har en hand ledig om det skulle behövas :)
Aha, jag hittade åt den, jättesnygg!
Plötsligt blev det lite besvärligare för oss
Pappa och hans sambo får inte ledigt när vi ska gifta oss och det känns jättetrist. Pappa ska höra med en kollega på måndag om inte de kan lösa det tillsammans. Hans sambo däremot har en ny chef som är stenhård och det verkar helt omöjligt. Vi hade valt att ha det 7/7 trots att det är en tisdag för att datumet blir lite speciellt. Vår son är född 5/5 och vår dotter 6/6, då skulle ju 7/7 bli perfekt tänkte vi. Dessutom är det tre år mellan barnen och i år är det tre år sen yngsta föddes plus att vi varit tillsammans i 10 år. (mycket siffror) Så det känns lite som att det är meningen att vi ska gifta oss just då. Jag vet ju så klart att sådant egentligen inte har någon betydelse men jag har snöat in på just det datumet och det känns tungt att byta. Sen blir det svårt att hitta vigselförrättare som kan på helgen, de flesta är upptagna eller redan bokade och så kan jag inte sminkas hos den jag vill :( Vi har ju dessutom beställt ringarna där det står 7/7-15. Samtidigt är det viktigare att pappa är med än att det är "rätt" datum.