mycketsaft skrev 2015-04-16 12:27:34 följande:
Här står det också ganska still men det är inte så mycket vi kan göra just nu heller. Vi har fixat trubadurer, blev lite dyrare än jag trott men det är nog värt det. Vi har inte heller bokat fotograf men vi har börjat fundera om inte mammas man ska få ta den positionen för han är duktig.
Jag ska sminkas och fixa håret på Le Beauty, det känns som att det kommer att bli nästan det bästa den dagen, att bli riktigt ompysslad ;) Om man nu kan njuta trots all nervositet.
Det jag oroar mig mest för är hur alla ska ta sig dit, och hur jag ska ta mig från le Beauty till hamnen..
Vad var det för mat ni testade?
Skönt att ha en del fixat iaf! Min systers man har faktiskt varit fotograf, så i nödfall kan jag kanske fråga honom. Han behöver ju inte fotografera hela dagen, men man vill ju vara säker på att få några kort som är riktigt bra eftersom de blir ett minne för livet.
I Sthlm finns ju hur många frisörer som helst, men jag vill inte vara tvungen att åka iväg just den dagen. Det är så mycket annat som måste hinnas med och som ska klaffa, så jag får fortsätta leta lokalt ett tag till.
Stället där vi har festen har olika menyer, och vi fick provsmaka flera av dem (4 förrätter, 4 varmrätter och 4 desserter). Vissa av dem kan man kombinera hur man vill. Det var allt från lax, skagenröra, och anklevermousse till oxfilé, kalvfilé och hjort. Tror vi har lite olika favoriter där, men vi får väl försöka enas om något bra iaf.