SofiaF skrev 2015-04-24 23:14:28 följande:
Tack :)
Vi har kommit ganska långt... tror jag
inbjudningarna är skickade och det mesta, framförallt de stora posterna är klara. Mest detaljer kvar och allt jobb med alla program som jag ska göra... Det är jätte kul men tar sin lilla tid med 3 barn varannan vecka, föräldraledighet och heltidsstudier... Jag är inte så bra på att göra lagom
Mest bekymmer just nu är att vi inte kan bestämma oss om vilken underhållning vi ska ha haha... Liveband eller DJ eller inget av det och bara köra ihop bra musik själva...
Hur långt har ni kommit?
Kul att höra hur det går för andra.
Oftast är det ju just besluten som är det svåra. När de väl är gjorde brukar själva uppgifterna däromkring rulla på.
Vi har nog ganska mycket kvar känns det som. De flesta har o.s.a:t redan, så snart kan vi börja planera det som hör ihop med det: bordsplacering, info i programmet m.m. Brudklänning är beställd, och vi är hyfsat på det klara med vad vi vill ha för mat, blommor osv. Det är dock inte helt spikat och beställt än.
Frisör, fotograf och kläder till resten av familjen är inte bestämt. Och vad gäller själva vigseln har vi verkligen noll koll. Jag vet liksom inte ens vad det är som ska göras kring det.