Alla bröllp har varit speciella, men detta mins jag särskilt:
Positivt:
- Lagom mycket tal, bra blandning pa gästerna och dans till toppenband till kl. tre(tyvärr ösregnade det, men det var skönt att vara inne i den ombonade, varma borgen)
- Temat häsar som passade till bruden, bra bordsplacering, DJ som efter förhandlingar med brudens far stannade nagra extra timmar
- Vickning - alltid gott !!
- Pa ett bröllop i Skottland lärde vi oss att dansa skotska folkdanser nagon timma efter maten - alla gäster var med och det var jättelyckat!
Negativt:
- En brud som bara sa "skynda dig nu, vi hinner inte prata, vi ligger efter i tidsprogrammet" när jag ville gratulera efter kyrkan, detta var allt hon sa till mig pa hela dagen/kvällen, känndes lite ohövligt och jag blev ledsen
- Inte fa tackkort efter bröllopet, har inte fatt det efter sex av sju bröllop jag varit pa. Känns lite otacksamt, särskilt när man flyger till andra länder och lägger ut massor av pengar pa att kunna vara med
- Att festen slutar kl. 01.00 efter en lang middag, festen hade just kommit igang när bandet packade ihop och gick hem
- Frikyrkliga vänner som gifte sig med middag utan alkohol och dans, vi satt till bords till langt efter midnatt. Hade räckt med lite möjlighet till mingel och bakgrundsmusik
- Billigt och inte alls gott vin, det är nog värt att lägga nagra extra hundra pa det
- Bara en runda mat, man är inte direkt hungrig, men inte heller mätt
Lycka till med era egna bröllop alla brudar!!