• Skrutthumlan

BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!

Vår gamla tråd är tydligen avstängd, så jag startar väl en ny då

Hoppas alla haft en jätte trevlig jul!

Vi ses snart!
    /Skrutt

• Svar på tråden BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!
  • lillsmurf

annaglitter - klockan 04.30 kommer taxin på måndag morgon och hämtar oss, sen bär det av till arlanda och madeira en vecka! hörde dock att det har varit lågtryck där senaste veckan men det fina vädret var på väg! Men i vilket fall skall det bli otroligt skönt att få komma iväg och bara koppla av en vecka!

• lillsmurf

Har precis kommit hem från ett dop i Gustav Vasa kyrkan vid odenplan, det var helt fantastiskt! Jag fick hålla tårarna borta hela tiden, jag undrar hur det går när vi väl står där framme! Lilla xxxxx var hur duktig som helst hon bara log och sa inte ett pip, var mest intresserad av prästens klocka!! Hon var så himla söt och mamma och pappa var så himla stolta! Det var så himla vackert och fint!

• Veronika

lillsmurf
    Ha det så trevligt!!!

• annaglitter

Bon vóyage (stavas det så? Franska är sååå vackert)lillsmurf :)

• lillsmurf

tack - det ska bli jätteskönt! Ska försöka sova nån timme eller två snart, men man fastnar ju som vanligt på BT alldeles för länge jämt!

• Emilia

lillsmurf - Ha en underbar semester... äta och drick gott och njut av försmak av våren/sommaren!

Hoppas alla haft en trevlig helg för övrigt!
    /Emilia

• lillsmurf

emilia - absolut! Vi hörs om en vecka igen, hur ska jag klara mig utan BT en hel vecka, det undrar jag!!!!

• lillsmurf

Ni kommer att tycka att jag är hemsk nu, men vi ska ha med oss datorn, så vem vet jag kanske tittar in en sväng på semestern!! Kram på er alla!!

• annaglitter

Jag kan inte annat än skratta åt dig gumman *ler*

• Emilia

lillsmurf - Teknik på gott och ont! Känner som annaglitter, man kan inte annat än le.

Snart stiger du väl upp lillsmurf och gör dig i ordning.... Trevlig resa.

//Emilia

Svar på tråden BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!