BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!
Vår gamla tråd är tydligen avstängd, så jag startar väl en ny då
Hoppas alla haft en jätte trevlig jul!
Vi ses snart!
/Skrutt
Vår gamla tråd är tydligen avstängd, så jag startar väl en ny då
Hoppas alla haft en jätte trevlig jul!
Vi ses snart!
/Skrutt
Hej alla blivande brudar!
Är det någon som är sugen på att träffas på fredag (imorgon) och förslagsvis ta ett glas vin efter jobbet och diskutera bröllop förstås.
Hoppas det..... är gräsänkling denna helg.
Tyvärr Emlu... har inte lust... :( Hade sett fram emot en träff denna veckan, men lite omvälvande vecka.
Hoppas någon hänger på...
/Emilia
Hetta - välkommen, vi är många stockholms brudar här inne, men många gifter sig på andra ställen i sverige precis som du, klart du ska hänga med på en träff!
stephanieee - det är en stl 36, tanken på att sälja har jag inte ens tänkt! Låt mig fundera några dagar! Förlåt min förvirring men var det något speciellt du ville att jag mailade till dig?
Emlu - kan tyvärr inte imorgon, det får bli en annan gång. Tråkigt, hade varit kul att träffas!!
Kan tyvärr inte heller följa med i kväll. Skall ut till stugan och lägga golv i helgen.
I går var vi och pratade med floristen. Det kändes jätte bra, de var väldigt proffsiga. Buketten kommer att bli precis som vi tänkt trots att vi inte har någon bild. De hade jäte bra ideér på tärnbuketter och bordsdekorationer. Skönt!
Jag kan inte heller ikväll.
Sambon kom hem från egypten igår så jag vill gärna umgås med honom lite plus att jag känner mig rätt så förkyld.
Emlu:
Jag vill gärna vara med på en träff snart, men inte idag, är förkyld. Kanske någon gång nästa vecka?
Alla: Vad sägs om tisdag kväll på något café (rökfritt) i stan? Var brukar ni gå?
Hej alla stockholms brudar!
Jag är oxå från stan men ska, som nicket avslöjar, gifta mig på Gotland i maj.
Skulle oxå jättegärna hänga med på ngn av era träffar, mina närmaste börjar bli lite uttråkade av mina bröllopsnojjer .
Jobbar natt så kan ha lite svårt att hänga med men det löser sig!!
Gotlandsbrud - Var jobbar du natt? Som vad? *nyfiken*
Själv jobbar jag också natt och försöker hänga på så många träffar som möjligt, funkar hyfsat! :)
Välkomna föresten ni som nyligen anslutit till denna tråd... kul med fler brudar... uppdatera gärna våran lista med bröllopsdagarna med era datum:
14 maj - Karenina72
28 maj ? Skratt-maja
11 juni - emlu
18 juni - Shalimar
23 juli - Brud05
30 juli - Popcorn
19 augusti ? lillsmurf
20 augusti - Fröken W
20 augusti - Visinge
20 augusti - Brud 20 aug
20 augusti - betsy05
20 augusti - bridzilla
27 augusti - Veronika
27 augusti ? Skrutt-humlan
27 augusti - Vronk
27 augusti - JessieJa
3 september ? Emilia
3 september ? Sepbrud
27 maj- 06 - Annaglitter
27 maj -06 - Peon
27 maj -06 - Rydén
3 juni -06 - Antonia
//Emilia - som ska in till stan och kolla underkläder idag.
Vi har tre datum: 16, 23 juli eller 13 augusti. Det lutar mest åt 13 augusti. Det beror på vilken lokal vi väljer.
Emlu, jag har inga planer för kvällen och träffas gärna på en fika eller något och snackar lite bröllop mm. Hör av dig om du fortfarande är intresserad!