• Skrutthumlan

BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!

Vår gamla tråd är tydligen avstängd, så jag startar väl en ny då

Hoppas alla haft en jätte trevlig jul!

Vi ses snart!
    /Skrutt

• Svar på tråden BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!
  • brud 05

Tack för ikväll, tjejer! Som vanligt supertrevligt, o kul att träffa dig, Hetta!
    Ha det gott alla!

• Antonia

Ja jag måste säga detsamma, supertrevligt att träffa er ikväll!

Synd att ni andra inte kunde komma men vi får ta det snart igen. Annaglitter; ska bli spännande att se din pärm!

Jag sitter här skitnervös, fick ett samtal idag om en casting för ett programledarjobb. Det skulle vara jättekul men usch va nervöst, egentligen trivs jag bra på mitt nuvarande jobb, speciellt nu när de ska betala en dyr utbildning för att jag ska får avancera mig inom företaget. Men visst skulle det vara spännande att prova på ett programledarjobb på tv. Så även om jag inte kan tacka ja så är jag så nervös. Man vill ju göra bra ifrån sig, nån som har tips på hur man ska "blunda och tänka på nåt annat" när man gör intervjun?

• Skrutthumlan

Antonia

Fick du reda på detta nu när du kom hem???
    Det sa du inget om ikväll....

Super kul som vanligt ikväll tjejer!

Kram på er
    ( Nu finns min blivande här inne på BT också, så håll i hatten! )

• brud 05

Antonia,

Är det sant?!? Vill du berätta mera? För vad? Blir ju mkt nyfiken här! Kan tänka mig dig som programledare, tihi, det skulle du klara fint!

• Antonia

Skruttis!

Ja jag hade ett missat samtal när jag satt på t-banan, sen ringde det igen... och vi ska ses på torsdag för casting. Usch jag vill inte vara nervös, men kan inte låta bli!

Jaså är han, vad heter han på BT?

• Antonia

Brud 05, tack, jo det skulle vara fantastiskt kul så klart och det är nog lite av ett drömjobb. Blev glad över att de överhuvud taget ringde, kan tänka mig att det var en del som sökte och jag sökte in för skoj skull en dag försent, de måste fått brevet idag och ringde ikväll..

• brud 05

Oj oj, är det verkligen meningen att jag ska vara nervös för din skull? ;) Du måste gjort ett slående intryck, de verkar angelägna...

• Antonia

*Skratt* Du är ju för go'! Jag ska försöka att öva mig framför spegeln imorgon ;) Va fånigt men vad gör man? När man va liten satt jag alltid framför spegeln och ledde en massa olika program men när man blir äldre så är det inte lika lätt, man skäms nästan fast man är för sig själv. :) Det ska bli kul att se hur castingen går till, men det skulle vara kul om man gjorde så bra ifrån sig som man kunde utan att vara jättenervös. Jag brukar inte vara nervös, isf bara precis innan inte redan nu.

• Emilia

Bokat bröllopsnatten! Och även idag varit förbi och bokat bröllopsresa!!!

Så skönt! Två saker att boka av...
    Nu ska vi föröska köpa in inbjudningspapper m.m. i veckan och sedan ska det pillas! ;)

Godnatt!
    //Emilia

• Hetta

Tack för igår tjejer!
    Det var himla roligt att få tips o idéer och att få prata av sig lite! Och så himla trevliga tjejer!!!

Antonia: Jag tycker att du ska gå på castingen! Man måste passa på här i livet! Och du har ju inte förlorat något om det inte skulle gå bra. Så brukar jag tänka och då brukar det gå bättre på intervjun.

Svar på tråden BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!