• Skrutthumlan

BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!

Vår gamla tråd är tydligen avstängd, så jag startar väl en ny då

Hoppas alla haft en jätte trevlig jul!

Vi ses snart!
    /Skrutt

• Svar på tråden BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!
  • Emilia

Tror inte heller jag kan den 11 längre... ska jobba dne helgen lördag-söndag + jobbar nu i veckan. Så tror allt att det blir en lugn hemma kväll istället + att vi måste spara lite mer pengar änm planerat då vi ska försöka åka på en weekend till Stöten och åka skidor.

Får man skriva en tråkighet här också.... vill inte förstöra våran härliga positiva tråd... men fick precis innan jag skulle åka till jobbet besked om att sambons lillkusin på 4,5 mån plötsligt avlidit! *snyft* Behövde bara konkret skriva det... lille älsklingen.

/Emilia - som kämpar på genom natten.

• lillsmurf

Emilia - jag är hemskt ledsen för din skull!

• lillsmurf

Oj det var inte meningen att det skulle vara en glad gubbe där!

• Sep brud

skutthumlan, popcorn, cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&rd=1&item=8167715946&ssPageName=STRK:MEWN:IT

Vet inte om den länken fungerar annars kan ni söka på

Tiara Swarovski Crystal 2459, och 3670, samma säljare! Jag tycker att allt gick jätte bra!

Lillsmurf, jag läste att du hade satt ihop ett bra budgett schema, skulle bli jätte glad om du kunde maila mig en kopia camsvens@hotmail. com

Jag kan inte heller den 11, jobbar på mässan....sedan kommer jag vara helt slut.

• lillsmurf

sepbrud - har mailat dig!

• stephanieee

lillsmurf! Jo jag provade den där också :) den är lungt mycket finare i verkligheten än på bild. Men jag undrar först och främst vad du har för storlek, och om du tänkt sälja den efter att du använt den? jag ska nämligen gifta mig i september.

• Veronika

Sep brud
    Det är den tiaran jag har köpt!!!

• Skrutthumlan

Sep brud

Tack så jätte mycket.
    Har budat på 2 st nu....fanns mycket fint där

• Hetta

Hej på er!
    Jag är också en "stockholmsbrud", men ska inte gifta mig i Stockholm. Skulle vara kul att få vara med på någon träff! Jag skulle verkligen behöva tips och idéer till vårt bröllop i sommar!

Svar på tråden BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!