• Skrutthumlan

BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!

Vår gamla tråd är tydligen avstängd, så jag startar väl en ny då

Hoppas alla haft en jätte trevlig jul!

Vi ses snart!
    /Skrutt

• Svar på tråden BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!
  • Emlu

Tisdag kväll funkar för mej , jag föreslår Waynes på kungsgatan/sveavägen, rökfritt och bra. Vilka vill och kan?

• Antonia

Jag tror att jag kan, waynes låter bra!
    :)

• lillsmurf

Hej tjejer! Har hittat ringen! För ni som har sett min förlovningring så skulle vigselringen se likadan ut fast med 5 stenar på rad! Men i veckan fick jag nys om en kanonfin ring som jag bara inte kunde säga nej till så nu är det klart, jag lämnade in den tillsammans med förlovningringen, gröpte ur fringen och tog in den en storlek så nu löper den exakt kant i kant med vigselringen som är helt fantastisk! Popcorn - för dig och mig som är galna i glitter - det glittrar hela vägen runt i massor!!

• lillsmurf

det var förlovningsringen jag gröpte ut såg att det bara stod fringen, ser lite konstigt ut som jag skrivit!

• Skrutthumlan

Jag kan också imorrn!
    Waynes?
    Vilken tid?
    Jag slutar 16,30.

/Skrutt

• Hetta

Jag kan komma.
    Då är vi alltså:
    Emilia
    Emlu
    Antonia
    Hetta

Fler?
    Vi träffas på Waynes på Kungsgatan 14 klockan 18.

• Hetta

Då är vi alltså:
    Emilia
    Emlu
    Antonia
    Hetta
    Skrutthumlan

Fler?
    Vi träffas på Waynes på Kungsgatan 14 klockan 18.

• brud 05

Hej alla!
    Det var visst ett tag sedan jag var inne här... Jag är förkyld men få se om jag orkar hänga med imorgon.

Emilia
    Emlu
    Antonia
    Hetta
    Skrutthumlan
    brud05 (kanske)

• Skrutthumlan

Om det är nån som kan träffas lite tidigare vore det kanon...jag vet inte om jag hinner hem och tillbaka innan 6...fast nåt hittar man väl alltid på iofs...

• Antonia

Skruttis! Jag träffas gärna vid 17-tiden om det passar dig? Ska bli kul att ses igen!

Svar på tråden BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!