BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!
Vår gamla tråd är tydligen avstängd, så jag startar väl en ny då
Hoppas alla haft en jätte trevlig jul!
Vi ses snart!
/Skrutt
Vår gamla tråd är tydligen avstängd, så jag startar väl en ny då
Hoppas alla haft en jätte trevlig jul!
Vi ses snart!
/Skrutt
Brud05, tråkigt att du är förkyld, hoppas att du hade kul uppe i fjällen. Vore jättekul att ses i morgon om du känner dig bättre!
Jag träffas gärna tidigare också. Vi kan väl säga att de som vill kan komma klockan 17, de andra kommer senare!
Jag kanske kommer, men jag vågar inte lova något eftersom jag har på tok för mycket att göra på jobbet.
Lillsmurf: Jag väntar med spänning på en beskrivning som jag förstår... (Det kanske säger mer om mig än om vad du skrev... ). Vad menar du med "gröpte ur" ringen? Men du har helt rätt... glitter ska det vara!
Vi har också precis fått klart med ringarna förresten! Vi har ju inte sett dom i verkligheten än eftersom det är min egen design, men efter mycket pratande hit och dit med olika smeder var vi i lördags iväg och bestämde oss definitivt för mått, proportioner, ytfinish osv. Det enda jag inte har bestämt riktigt än är om jag vill sätta in en massa smådiamanter förutom den större briljanten, men det behöver jag egentligen inte bestämma förrän själva skenan är klar och man lättare kan föreställa sig hur det blir. Känner jag mig själv vill jag dock nog att det ska glittra... Sten köpte vi på Kaplans för några veckor sedan i superkvalité!
Vi kan väl säga vid 5 tiden istället..samma ställe!
Kanon!
Då ses vi vid 17 ikväll tjejer.
Kuligt!
En fråga från en som inte hittar i Stockholm... Waynes, är det den som ligger i Kungsträdgråden?
Veronika
Det är det Waynes som ligger bredvid biograf Rigoletto på Kungsgatan, det är på den delen på kungsgatan som går ner från hötorget mot stureplan.
kommer du?
/Skrutt
Vi ska bort på middag så jag kan tyvärr inte...
Nu har vi ntligen bokat våran bröllopsresa. Det blir kryssning, men efter mycket dividerande slutade vi med en medelhavskryssning. Dagen efter bröllopet flyger vi ner till Rom, bor där på ett super mysigt hotel och på tisdagen avgår båten. En helt ny båt som gör sin jungfrufärd i sommar! Oh vad jag längtar!!
Ha det så trevligt i kväll brudar!!
Skrutthumlan
Aha! Då hittar jag nog. Ja, jag tror att jag kommer. Men i så fall bara en liten stund. Måste dubbelkolla med han där hemma först bara...
Veronika, kul att du kommer! Ska bli roligt att träffa era alla.
Idag känner jag verkligen Liiiivet i mig! Allt är bara på topp, härligt väder, kul på jobbet, städat hemma och en kille man älskar och som älskar en tillbaka. Samt sånna härliga BT-vänner som man har här är underbart. KRAM KRAM till er! :D