BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!
Vår gamla tråd är tydligen avstängd, så jag startar väl en ny då
Hoppas alla haft en jätte trevlig jul!
Vi ses snart!
/Skrutt
Vår gamla tråd är tydligen avstängd, så jag startar väl en ny då
Hoppas alla haft en jätte trevlig jul!
Vi ses snart!
/Skrutt
Antonia- är det sant?? Åh så kul, jag håller tummar och tår för dej på torsdag. Precis, var dej själv (lätt och säga när man är nervös) men du kommer göra ett bra intryck det är jag säker på.
Tack ni andra mysiga Bt:are för igår, jättetrevligt som vanligt. Kul att träffa dej Hetta.
Hetta, jättekul att träffa dig. Alltid roligt att få ett ansikte på någon man läst om på bt.
Jodå jag är alldeles för nyfiken för att inte gå på castingen så det har aldrig varit en "issue" det enda är att man vill känna själv att man gör bra i från sig för då behöver man inte gräma sig efteråt om det inte går vägen. Och jag tänker att jag inte behöver jobbet eftersom jag har ett bra och jag kanske inte ens kan tacka jag så det bästa är ju att inte få det, då borde jag ju inte vara nervös när jag tänker så, men icke... det är bättre idag iaf. Men det kommer bli värre imon igen. :)
Emlu tack för att du hållar tummar och tår för mig, det behövs!
Hur är det med er andra tjejer härinne.
Emilia, kul att det går framåt för dig. Det är kul att pyssla så det blir nog bra!
:)Jiippiie! Har äntligen fått tag i en präst som känns super bra som skall viga oss på Sandhamn. Hon är precis så där trevlig och modern som vi tänkt oss.
Vad har ni valt för psalmer och in- och utgångsmusik till Era vigslar?
Antonia: Vad skoj att få möjlighet att gå på castingen, låter jätte spännande.
åh detta med in och utgångsmusik har verkligen varit en utmaning för mig... anledningen är att jag verkligen ville ha en speciell marsch som utgångsmarsch och noter till den var inte det lättaste att få tag på, och ja ghade tom gett upp nä rjag fick ett mail från den kantor som ska spela udner våg vigsel att han fått tag i de noterna som jag önskar och han tycker att de passar bra....
så in blir det mendlsohn .. kan inte rubba min blivnade från detta sedan pslam 84 201 och sedan vigselpsalm som inte finns med i pslamboken men vom varit uppe här i tråden och övritgt på torget och så ut blir det Drottningen av Sabas festmarsch av hugo alvén!
hoppas att ni kudne läsa mitt förvirrade svar, vad fudnerar ni att ha? kan ju vara bra att kolla så att maninte valt ngt som är helt fel!
skratt-maja: Vi fick tips om psalm 84 av vår präst. In- och utgångsmusik har vi inte funderat på än. Skall kolla lite i helgen.
Vi har också funderat på psalm 84. Vi har ännu inte kollat med prästen om han godkänner vigelpsalmen med den nyskrivna texten.
Ingångsmarch klar (A TRumpet Volontary)men har inte en susning om utgångsmarch.
Skratt-maja: Har du någon länk till Drottningen av Sabas festmarsch så att man kan lyssna på den?
JAG VILL HA NYTT JOBB!!!!
åh, vad jag hatar att sitta i växel...ringer hela hela tiden..hinner inte andas...ringer i öronen när man går hem...totalt kaos!
kommer nog att få magsår snart...
sorry för inlägget...är bara så frustrerad!
/Skrutt (som känner sig som ett äppelskrutt)
karenina72, tyvärr har jag inte det men jag har den på skiva......hm ska klura ut ett sät du kan få lyssna på den.....återkommer!
skrutthumkan, stackare! låter inte alls roligt, håller tummarnaatt du verkligen inte får magsår. Kram på dig!
själv sitter jag hemma utan röst så det är tur att det inte är jag som ska jobba i en växel... febern har nog släptt nu tror jag....
Jag blev också nyfiken på Drottningen av Sabas festmarsch! Vi har funderat på att ha Arrival of the Queen of Sheba (Händel) som ingångsmarsch, så därför blev jag genast intresserad av hur Alfvéns Saba-marsch kan låta. Alfvén har ju skrivit mycket vacker musik...
Om du har den som mp3-fil så är det bara att skicka den i ett mail, annars går det att konvertera till en mindre fil (mp3 eller någon annan ljudfil som tar mindre plats), är dock inte så haj på hur man gör. Men om du kan komma på något sätt så maila den gärna till mig!!
shalimar@bredband.net
*Tröstkram* till dig Skrutthumlan!! Alla har vi dagar då vi önskar vi legat kvar i sängen tror jag... *kram*
Själv var det med ångest som jag ringde till chefen och meddelade att trots att jag ringde mig frisk i går eftermiddag och skulle jobbat i kväll/natt så mår jag inte idag tillräckligt bra! :( Usch... känndes hemskt!
/Emilia