BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!
Vår gamla tråd är tydligen avstängd, så jag startar väl en ny då
Hoppas alla haft en jätte trevlig jul!
Vi ses snart!
/Skrutt
Vår gamla tråd är tydligen avstängd, så jag startar väl en ny då
Hoppas alla haft en jätte trevlig jul!
Vi ses snart!
/Skrutt
Jag måste hålla med att det är trevligare om man kan dricka vin, jag dricker nämligen inte kaffe. Däremot håller jag även med om röken, har jättesvårt för rökiga krogar. Hemma hos någon tycker jag låter som en trevlig idé! Om vi inte kan hitta en rökfrikrog innan 1 juni iår...
Det finns redan nu rökfria ställen.
Vilka dom är kan man se på www . alltomstockholm . se
Vad tråkigt, jag kan inte den 30:e. Men kvällen kommer ändå gå i bröllopets tecken. Några tjekompisar kommer hem på middag och då vill dom att jag ska visa de som är inköpt inför bröllopet och visa bilder. Det är så kul att alla är så intresserade av bröllopet.
Karenina72 och jag har planerat för en fredagsdrink 1/4 så ni som vill kan ju hänga på oss.
Jag har läst era inlägg om budget och visst är det svårt att hålla sej inom vissa ramar men samtidigt kan det bli en utmaning att leta bästa möjliga pris. Vi har sparat det senaste året, antingen till bröllop eller en långresa. Vi har varit väldigt målmedvetna och verkligen tänkt till innan vi köpt något, det är ju lättare att spara när man har ett mål. Vi har lagt undan ett antal tusenlappar varje månad och sen kommer vi få hjälp från våra föräldrar med hälften. Vi har absolut inte bett om några pengar men när de erbjöd sej så tänkte vi lägga lite mer pengar på en resa än vad vi annars kunnat. Själva bröllopet blir inte mer påkostat pga deras hjälp, vi hade en gräns för vad vi tyckte vara rimligt att betala för vårt bröllop.
Nästa grje i planeringen blir att inhandla underkjol och slöja. har mailat Terese på Bruden men inte fått något svar. är det någon som har tips vad man kan hitta dessa ting billigt. Begagnat är helt ok, tacksam för tips.
Antonia- jättespännande att höra om castingen, du får berätta mer när vi ses nästa vecka. Är nyfiken...
Trevlig helg på er tjejer.
kram
Emma
tittade på allt om stockholms rökfria ställen, såg inge kul ut! Men kan vi inte ta något ställe där det är rökfritt i själva restaurangen, som det var sist när vi var på fridays? Eller är det fortfarande för rökigt?
Det tycker jag låter som en bra idé, vad säger ni andra?
lillsmurf
Hittade du några bra förslag?
En helt annan fråga: är det någon mer av er brudar som tränar på FS Hornstull? Bara nyfiken :)
/Peon
Emlu - Funderar på underkjol och skor... :) Hittar du bra ställen med billiga underkjolar så hojta gärna till.
Den 30/3 kan vi gärna ta ett fik för min del... dock blir det tea för mig eller läsk. Vin innan jobbet är ju inte så passande. ;) Men lät trevlig i annat fall!
//Emilia
Emilia - vadå!! du får väl ta en svängom när du kommer till jobbet!!
Tjejer jag ska försöka hitta nåt trevligt ställe inne i stan där det är rökfritt i större delen av lokalen, själv störs jag kanske inte av rök då jag röker själv, men jag kan hålla med, går jag ut och äter en middag tex störs även jag om folk röker runt omkring!
En fråga till, ska jag försöka att boka ett bord så vi kan käka en bit, eller hur känner ni? Endast dricka? Eller en bit mat också?
Om vi inte blir för många så skulle vi kunna vara hemma hos mig om jag inte hittar något bra annat alternativ!?
lillsmurf:
Låter som en bra idé att ta en bit mat också! Även att vara hemma hos dig låter trevligt. Ung. var bor du?