• Skrutthumlan

BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!

Vår gamla tråd är tydligen avstängd, så jag startar väl en ny då

Hoppas alla haft en jätte trevlig jul!

Vi ses snart!
    /Skrutt

• Svar på tråden BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!
  • skratt-maja

Grattis Hetta! en doktorandtjänst är ju inte så dåligt... själv har jag bar adryga året kvar till hatten!!! inom vilket ämne om jag får fråga...

Har du bott tidigare i Umeå, om inte så har jag en del tips för jag läste min grundutbilding vid UmU....

• Meddelande borttaget
  • skratt-maja

Kul att du hittat till tråden Annen...
    visst är det den 30 mars som gäller och platsen inte bestämd... men håll utkik här så kommer det att dyka upp!!

• Veronika

Emilia
    Vilken reporter är det du har pratat med? Kanske är samma... I Amelia var det om att handla på rea, i VR var det repotaget om vikt. Ska bli spännande att se ditt repotage imorgon!

• Hetta

skratt-maja:
    Ämnet är molekylär ekologi och organismen är asp. Jag vill gärna ha lite tips om Umeå. Vad pluggade du där? Och vad doktorerar du i? Min sambo o jag var där sommaren 2002 o pluggade. Det var en fin o trevlig stad!

• Princessan05

Tack alla ni som välkomnat mig!

Ser verkligen fram emot att ses den 30:e, känns bra att jag kan ta med mig min lilla skrutt också.

Är det någon av er som är med här som kommer från Tyresö?

• Veronika

Emilia
    Nu har jag läst repotaget! Jättefint! Lite avundsjuk blir man ju... Det är samma journalist som kontaktat mig, och som sa att det repotaget inte skulle bli av... :(

• Skrutthumlan

Emilia

Va fin du var!
    Måste ha varit kul att göra reportaget!
    Du har väl redan bestämt dig för en av dom om jag inte minns fel?

/Skrutt

• Popcorn

Instämmer med de två föregående talarna! Liiite sotis blir man och jääääättekul att se dig i tidningen! Det enda lite småtråkiga var väl att - vilket du ju inte kunde göra något åt - kvalitén på bilderna och trycket inte gjorde vare sig dig eller klänningarna rättvisa. Men, men, kul är det i alla fall !

• lillsmurf

Uppdaterar listan

skratt-maja
    Emilia
    MalinF
    Popcorn
    lillsmurf
    Veronika
    Hetta
    Antonia
    Prinsessan05 + liten
    Annen + liten

Vi blir ju en del ska vi köra på fridays även denna gång? Eller vad säger ni?

Emilia - tvingade min jobbar kompis att "tömma" tidningshållarna på tunnelbanan i morse på Metro, så nu har jag några ex här på jobbet!

Svar på tråden BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!