BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!
Vår gamla tråd är tydligen avstängd, så jag startar väl en ny då
Hoppas alla haft en jätte trevlig jul!
Vi ses snart!
/Skrutt
Vår gamla tråd är tydligen avstängd, så jag startar väl en ny då
Hoppas alla haft en jätte trevlig jul!
Vi ses snart!
/Skrutt
Grattis Hetta! en doktorandtjänst är ju inte så dåligt... själv har jag bar adryga året kvar till hatten!!! inom vilket ämne om jag får fråga...
Har du bott tidigare i Umeå, om inte så har jag en del tips för jag läste min grundutbilding vid UmU....
Kul att du hittat till tråden Annen...
visst är det den 30 mars som gäller och platsen inte bestämd... men håll utkik här så kommer det att dyka upp!!
Emilia
Vilken reporter är det du har pratat med? Kanske är samma... I Amelia var det om att handla på rea, i VR var det repotaget om vikt. Ska bli spännande att se ditt repotage imorgon!
skratt-maja:
Ämnet är molekylär ekologi och organismen är asp. Jag vill gärna ha lite tips om Umeå. Vad pluggade du där? Och vad doktorerar du i? Min sambo o jag var där sommaren 2002 o pluggade. Det var en fin o trevlig stad!
Tack alla ni som välkomnat mig!
Ser verkligen fram emot att ses den 30:e, känns bra att jag kan ta med mig min lilla skrutt också.
Är det någon av er som är med här som kommer från Tyresö?
Emilia
Nu har jag läst repotaget! Jättefint! Lite avundsjuk blir man ju... Det är samma journalist som kontaktat mig, och som sa att det repotaget inte skulle bli av... :(
Emilia
Va fin du var!
Måste ha varit kul att göra reportaget!
Du har väl redan bestämt dig för en av dom om jag inte minns fel?
/Skrutt
Instämmer med de två föregående talarna! Liiite sotis blir man och jääääättekul att se dig i tidningen! Det enda lite småtråkiga var väl att - vilket du ju inte kunde göra något åt - kvalitén på bilderna och trycket inte gjorde vare sig dig eller klänningarna rättvisa. Men, men, kul är det i alla fall !
Uppdaterar listan
skratt-maja
Emilia
MalinF
Popcorn
lillsmurf
Veronika
Hetta
Antonia
Prinsessan05 + liten
Annen + liten
Vi blir ju en del ska vi köra på fridays även denna gång? Eller vad säger ni?
Emilia - tvingade min jobbar kompis att "tömma" tidningshållarna på tunnelbanan i morse på Metro, så nu har jag några ex här på jobbet!