• Fru Larsson

ViktNeråt-05

Jag har inte läst din utmaning än Mrs, ska göra det! Ev passar den inte mig som tränar både kondition och styrka på gym!

Jag har spelat innebandy på lunchen. Oj vad det är jobbigt och känner mig helt blåslagen (det är jag också, fullt av blåmärken efter bollar och fall)! Men det är roligt!

Jag ska skriva ut lappar med min målvikt och klistra upp på kylskåp, skafferier och badrumsskåp. Och jag ska ändra mitt lösenord i datorn till något med målvikten. Så jag inte glömmer målet....

Såg någonstans att man kan retuchera (felstavat? Bergis) en bild på sig själv så som man vill se ut. Kanske en idé? Kanske med brudklänning på?

Oj vad jag skriver, fingrarna går av sig själv!

• Fru Larsson

Mrs! Jag förstår att du var arg!

Jag och två kompisar har börjat med att vi träffas och väger och mäter oss varje söndag. Så nu får jag peppning där också! Det kommer nog att gå bra det här.

Jag ska ner ca 7 kg.

• Fru Larsson

Mrs, har ilskan lagt sig?

Jag tycker minsann att byxorna sitter lite lösare idag. Ska försöka hålla mig borta från vågen tills på söndag! Hoppas jag går ner 1 kg under den här veckan!

Är jättehungrig redan och då har jag ändå ätit havregrynsgröt med mjölk och ett tärnat äpple i och en grov smörgås till frukost och så har jag ätit ett äpple och en banan under förmiddagen...... Skumt. Borde vara mätt som en plätt.....

Hur går det för er?

• Fru Larsson

Mrs!Tack för tipsen med vätska!

Ingen fara alls med ditt arga inlägg! Det är skönt att få avreagera sig så ibland!

Ang points vid magsjuka har jag ingen aning (viktväktar inte själv)!

Ha en underbar fortsatt dag du också!

• Fru Larsson

Linsbiffar ja.... Är det gott det? Du har faktiskt fått mig övertygad. Ska prova någon dag.

Idag ska jag köra spinning så fläsket ryker! Hej å hå cykla på!

• Fru Larsson

Sinan, skönt att du är på banan igen! Tror inte det är någon fara att spåra ut nån gång då och då bara man hittar tillbaka igen!

• Fru Larsson

Jaha ja, här hamnade jag på BT, med ett glas rödvin brevid mig.... Skulle ju kolla annat på internet lite fort.

Ikväll har jag småsyndat, ätit vitt bröd med mozarellaost och skagenröra på (ja inte på samma smörgås då). Och rödvin! ÅÅÅÅhh vad gott det är!!!! Det får väl bli veckans "ätardag" det här då. Men mitt lördagsgodis då? Hur ska det gå? Kära nån!

Men jag har varit jätteduktig hela veckan och spelat innebandy på lunchen idag!

Oj, vad vinet gick rätt upp i knoppen! Trevlig helg allihop!

• Fru Larsson

Skrattmåsen! Jag hade lite unnardag igår men jag köpte mitt lördagsgodis ändå idag. Men "bara" ca 15 bitar lösgodis. Det är lite för att vara jag. Kan inte sluta plocka liksom. Karamellkungens smågodis är som ett gift! Jag älskar det!

Har varit i gymet idag och tränat överkroppen och cyklat lite! Känns bra!

• Fru Larsson

Hur går det tjejer?

Jag står helt still. Blä! Tycker jag borde få gå ner ett par kilo ganska fort eftersom jag varit så himla duktig. Men nej då, så kul ska det inte vara.

Och den här veckan hinner jag knappt träna någonting..........

Positiva jag, eller hur?

• Fru Larsson

Oj oj oj! Den här veckan vet jag inte vad som hände. Stressad, upptagen på kvällarna = ingen träning. Idag fyller grabbarna (mina barn alltså) år så igår for jag runt och köpte sista presenterna och hamnade på McDonalds . Idag när de fyller valde de pannkaka till middag och då åt jag glatt också pannkakor. Har varit på kurs och kunde inte stå emot fikabrödet.

Bra att gå in här, blir peppad! Skärpning på mig! Men jag har inte gått upp!

Svar på tråden ViktNeråt-05