• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... igen!
  • agnelia

Ha en trevlig valborgshelg allihopa!!

• tbmh

Någon av er som hänger här som ska gifta sig i Barkarö 23/7?

• agnelia

Det är en här (Cissi_73) som gifter sig 23/7 men jag har för mig att det var i Domkyrkan...

• Cissi_73

agnelia

Det stämmer bra det att jag ska gifta mig i domkyrkan :)

• Västerås 2004

HEj allihop! Hoppas Valborg har varit trevlig. 9 maj kan jag inte komma tror inte det i alla fall.

Får bli en annan gång, har ju liksom redan gift mig, firar snart ettårig bröllopsdag, inte klokt.

• agnelia

Cissi_73,
    kul att mitt minne fungerar! Ibland iaf...

• Cissi_73

agnelia

Ja det är ju tur att man har minne i bland , hihi..

• Cissi_73

Oh jag är så rädd att min klänning börjar att bli förstor för mig , speciellt övredelen , klänningen börjar snart att sitta som en hösäck på mig. jga har gått ner 7 kg på nån vecka + att jag var sjuk innan i 2 v å åt knapt nått då heller , hur ska det här sluta, så samanlagt har jag typ gått ner ca 9 kg på en månad .
    Fast det är tur att det finns nål å tråd, jag ska till URSULAS v 25 med min klänning då får man se hur mkt man får sy in om det nu går, får hoppas på det, annars så vet jag inte hur jag ska göra. Ja det löser sig nog förhoppningsvis.

• Västerås 2004

Hej !

Cissi 73
    Ursula är jätteduktig på att sy om klänningar, hon fick sy om mycket på min bröllopsklänning, då den satt som en hösäck när jag köpte den. MEn den blev kanon!

Så lite på henne!

Cecilia

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... igen!