• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... igen!
  • Cissi_73

Västerås 2004

Jo Jag vet att hon är duktig :) hon är så snäll. Hon tar sig tid med sina kunder å ge råd å så ...

• Brud aug 2005

Agnelia, tid och plats till BT träffen???
    Ska vi försöka få en tid att passa (och ev en plats också)

• agnelia

Vad sägs om kl 17?
    Jag jobbar till kl 16 så då hinner jag byta om och så. Tror 17 passar bra för emrika med... Du jobbar väl också till 16.

• Brud aug 2005

Ja, för mig passar det också bra kl 17.00, sen får vi väl se vart vi vill vara... stan eller hemma :) Fika kan man ju göra var som helst....
    När vi träffas är det bara drygt 1 månad kvar för stråla....vad nervöst!!!!

• stråla

17 passar perfekt, säg plats så kommer jag
    Jag tar med mig slöj tyget så du får se det agnelia.

• stråla

Det börjar närma sig den stora dagen, jag är så NERVÖÖÖÖÖÖÖÖS

• Brud aug 2005

Stråla, jag kan tänka mig att du börjar bli smått nervös :) Är det mesta fixat???

• stråla

Japp det mästa är nog fixat,beställde programbladen i går. Det som är kvar är små grejer som ska fixas,förutom min klänning som jag fått min svärmor att lämna till en sömerska så det är väl den stora grejen jag har kvar.

• Brud aug 2005

Jasså, fick ni lämna iväg klänningen???? Hinner inte svärmor eller??? Hoppas att sömmerskan gör en fin klänning (och slöja).

• augustibrud05

Hej!
    Jag har inte varit här mycket på sistone, min lilla Eliott är inne på fjärde veckan som han är sjuk, vi har hunnit med 4 besök på vårdcentralen och 3 besök på barnakuten och ingen vet vad som är fel.
    Nu har han fått sitt tredje penicillin nu mot öronen, alldeles nyss kräktes han igen, han som inte spytt sedan i torsdags natt.

Ja hursom helst så trodde jag att träffen var igår men nu när jag läste såg jag att det är nästa vecka så då kanske jag kan komma. Ikväll ska jag på utbildning, måste ju utbilda mig nu när jag ska starta egen verksamhet, Eftersom jag behöver tjejer att träna på så är ni jättevälkomna på kostnadsfri hudvårdsrådgivning.

Förra veckan var vi till eskilstuna för att fixa min blivandes kläder, det blev en grå frockoat, jättesnyggt.

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... igen!