• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... igen!
  • augustibrud05

Cissi_73:
    Men nu undrar ju jag förstås vilka ni är satt ni nära oss eller drack ni cider samtidigt som oss?

Vi var nära att missa kyrkan igår, var på barnakuten med yngsta sonen, vi kom hem 17:15, sen fick vi vänta på att barnens farmor skulle komma och vara barnvakt. Men vi hann precis.

Min klänning köpte jag på tradera
    www.tradera.com/auction/auction.aspx

Vilken klänning ska du ha?

• Cissi_73

augustibrud05

Vi satt bakom er , jag kommer inte i håg om vi drack sider samtidigt , hehe.

Vilken tur att ni han i tid. Gick det bra med minstingen då ?

Vilken vacker klänning :) Du kommer att bli jätte fin i den :)

Jag har ingen bild på min klänning , men jag kan försöka beskriva hur den ser ut.

Den har ett långt släp med ljusblåa pärlbroderier på så är det axelband på den , det är pärlbroderier på nästan hela klänningen, huga va svårt det är att beskriva hur den ser ut, man måste se den den är jätte fin . min brudtärna sa att den såg elegant ut , hihi.

• Cissi_73

Ja det fungerade :)

Jag ska ha en underkjol till den också så att det blir mer vidd på den :)

• augustibrud05

Cissi_73: Jag tänker för fullt, försöker minnas vem som satt bakom oss, men man tittade ju mest fram på prästen och ner i psalmboken

Din klänning är jättefin
    Det var längsedan jag köpte min klänning, men man kan ju inte låta bli att tita på andra klänningar. Ibland blir jag osäker på min klänning (om den är den rätta) men då behöver jag bara prova den så är jag säker på att det är rätt

• augustibrud05

Cissi_73: Jag vet inte ännu om det är bra med Eliott, vi åkte in för att han var uttorkad, så med lite våld har vi tvingat i honom dricka och penicillin ( mot scharlakansfeber). Han var uttorkad pga. kräkningar i ca 48 timmar, som i sin tur antagligen beror på förstoppning.
    Så nu har vi fullt upp med att få i dryck och få ur bajset

Men alldeles nyss kräktes han igen, men är piggare ändå, så just nu har jag ingen aning.

• Cissi_73

augustibrud05

Ja det är inte lätt att komma i håg i bland.

Tack så mkt :)

Jag känner så också ,blir lite osäker på om min klänning är rätt men sen när jag provar den så känns det rätt igen , men när jag såg den första gången så ville jag inte ha den för den var inte som jag hade tänkt mig men jag provade den för skojs skull å den satt ju bra , men sen nästa gång jag tittade på den så hade dom sänkt priset på den å då köpte jag den ,det tog ett tag innan jag vande mig vid den ,den känns helt rätt nu :)
    jag kommer att ha en rätt så lång slöja som går ner till baken å en jättefin tiara :)

oj hoppas att allt blir bra med Eliott, låter inte bar det där, men om han fortsätter att vägra ta emot vätska å penicillin så åk upp med honom igen.
    Du ska lyssna på dina instinkter.
    I bland så kan läkarna ha fel.
    Jag har erfarenheter med det.
    Hur gammal är han ?

• augustibrud05

Cissi_73: Eliott är 3½, idag verkar han piggare. Han kräktes några gånger till igår, typ 5 gången i soffan denna vecka. Tur man har en IKEA soffa me dtvättbar klädsel
    Han dricker iaf. och vill äta lite så det är ju positivt, penicillinet får jag tvinga i med lite våld.
    Men hoppas han blir bättre snart.

Har du en bild på din tiara?
    Jag kan inte bestäma hur jag ska ha håret, eftersom jag inte har så långt hår.
    Kanske en tiara men då hittar jag ingen som jag vill ha, eller rosa pärlor i håret. Just nu vet jag inte alls hur jag vill ha det. Bara att det ska vara blont till sommare, ska göra slingor några gånger och sen gör väl solen sitt.

• Elfva

Hallå tjejer
    Det var en stund sen jag kikade in här, har haft fullt upp, och ännu mer fullt upp lär det bli nu när man blivit stolt mamma till världens vackraste lilla tös. :)

Efter fem (Japp du läste rätt, 5) dygns förlossning anlände vår dotter Freja (med kejsarsnitt till slut). 53 cm lång och 3700 kg tung. :)

Ha det så bra tjejer, vi hörs mer framöver, den närmsta tiden lär jag ägna åt nattvak och att få ordning på amning och sånt.

• Brud aug 2005

3700 kg bebis.....inte konstig att det blev kejsarsnitt *skrattar*

Skämt åtsido.... GRATTIS ELFVA.... VIlket fint namn ni har valt.... det passar säkert alldeles utmärkt till det lilla underverket....

Lycka till fram över och hör av dig igen när du är sugen på en träff :)

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... igen!