• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... igen!
  • augustibrud05

Glad Påsk på er alla!
    Hoppas ni får en trevlig helg i solen.
    Nu ska jag iväg till jobbet men sen är jag ledig i helgen.
    Imorgon ska jag träffa tjejen som ska sjunga i kyrkan, kan inte riktigt bestäma mig för vilka låtar.
    Blir det någon träff snart? kanske ska ta en när påsken och allt är över.

Har någon hört hur det är med Elfva? Hon har väl BF nu i april har jag för mig.

• stråla

Önskar er alla en solig och trevlig påsk.
    Och sen kan det väll var kul med en BT-träff efter påsk

• Brud aug 2005

Ja, glad påsk på er tjejer!!!!
    Hoppas att ni får det lugnt och skönt med ledighet och god mat :)
    Jag räknar ner minuterna tills jag slutar, 53 min kvar till jag har 4 dagar ledigt!!!!

• agnelia

Ledigt - vad är det...?
    Jobbar i påsk, dock inte imorgon!

Glad påsk på er alla!!!

• Elfva

Hej och glad påsk på er allihop!

Ingen bebis i sikte än, men jag hoppas den vill komma snart (dvs lite tidigare än beräknat)... Mår hyffsat i övrigt, men mitt blodtryck är lite högt så barnmorskan har flaggat för uppseglande havandeskapsförgiftning så det blir lite extra kontroller och sånt nu... Men som sagt den bästa medicinen mot sånt är att föda barn, så jag försöker ihärdigt övertala den lill* i magen att den ska komma ut nu, solen skiner och allt ju! :)

• november04

feb 05....jättefina ni var...såg kortet i lördagens vlt.

var på bröllop i sundsvall i helgen...bruden i fråga sydde sin klänning själv men hade under resans gång ändrat sig ang tyg å modell så hon har 3!!! klänningar hänger hemma som inte är helt klara...den 4:e som hon hade på vigseln är den enda som blev helt färdig...men det var underbar...passade henne perfekt

• Brud aug 2005

Hej tjejer!
    Hoppas att ni alla har haft en härlig påsk! Lite tråkigt att det redan är vardag igen :( Men det betyder ju att man alltid kan börja fundera på en kommande BT träff igen :)

• november04

halli hallå....allt väl i vårsolen???...
    fick besked om dagisplats till trollen i går ...skönt att det ordnar sig...såg ju ganska mörkt ut ett tag med skriverierna i vlt...men men...för vår del har det löst sig...så i mitten av agusti är det dax för inskolning

• Brud aug 2005

Kul att det löste sig så bra... hur ska det kännas att lämna alla troll till dagis då??? Och börja jobba heltid igen kanske??

• augustibrud05

Hej på er!
    Nu har planeringen tagit fart igen, efter att ha tappat inspirationen ett tag.

Nu är följande saker fixade
    *Min klänning sedan ganska länge
    *Pojkarnas kostymer
    *Maten är provsmakad och betäm på ett ungefär, kock är fixad
    *kyrkan och lokalen är bokade såklart
    * Väntar på svar från prästen.
    *solist till kyrkan är fixad.
    *Transport från i kyrkan är bokad, men jag vet inte vad det blir en antagligen någon import bil från USA
    *Fotograf är bokad
    *Träffade floristen idag och bestämde min brudbukett, det blir en boll som jag håller i ett band, rosa olika nyanser, några limefärgade blommor, lite pärlor. Har inte hittat någon bild men jag har pratat med floristen och vi har kommit fram till den här gemensamt. Det blir nog snyggt.
    *Sminkningen är bokad, inte frisör men det är på gång.

Men det är nog mycket kvar att fixa, men nu är inspirationen på topp känns det som.

Kanske dags för en träff snart

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... igen!