• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... igen!
  • stråla

Stort grattis Elfva till den lilla dottern

• agnelia

Jippi! Lönen kom idag och jag & sambon är lediga i helgen!Mitt efterlängtade pysselpaket kom igår! Kan det bli bättre? Kanske lite solsken också?

Och på lördag förmiddag ska jag och min lilla tärna ner till stan och titta på tyg till hennes klänning.

Have a nice weekend girls!!

• augustibrud05

agnelia: Vad avundsjuk jag blir

I helgen ska jag jobba, ska bli skönt faktiskt för jag har varit hemma med sjuka barn hela veckan.

Hör av er till mig eller skriv här om ni tycker mitt förslag var intersant, så kanske vi kan ha en BT träff nästa vecka.

• agnelia

november04,
    nu såg jag er på svartbruds inspirationssida!! Tyckte väl att ni skulle passa bra där!
    Tjusiga hela familjen!

• Cissi_73

Hej på er ! Det var ett tag sen man var här :)

I går va jag å min älskling i Domkyrkan å lyssnade på vigselmusik å psalmer. va fint det var,det kändes nästan som det var ens dag :)
    det var många som kom dit så det var ju kul.
    Var det mer än vi som var där i går ?

Förutom det så känns det som man har fastnat inför planerna till bröllopet , inget händer just nu. Tror att jag har missat en hel del som man ska ha till bröllopet, kan inte komma på vad det kan vara. ni kanske kan hjälpa mig å komma på nå förslag :)

• augustibrud05

Cissi_73:
    hej Vi var också i kyrkan igår, vet ju inte hur du ser ut, men vi kanske sågs ändå
    Vi satt nästan längst fram på höger sida, min blivande är mörkhyad med väldigt långa dreads.

Det var väldigt trevligt tycker jag, men fortfarande vet jag inte vad vi ska ha för psalmer.

Jag känner som du, att man har missat massor men jag vet inte vad det kan vara.

• Cissi_73

augustibrud05

Hihi , då vet jag vilka ni är :)

• Cissi_73

augustibrud05

Hehe blev lite fel där, så jag börjar om :)

Vi satt bakom er *L*
    Jag satt å funderade om det var du så då hade jag rätt :)

Vi har inte heller tänkt så mkt på va vi ska ha för psalmer men det som vi fick lyssna på var ju fina :)

Ni kommer att bli ett fint brudpar ;)

Såg du det lilla söta barnet som gick om kring i kyrkan , jag kunde ju inte låta bli att skratta , var ju sååå söt å rolig.

• Cissi_73

augustibrud05

Japps :)

Va ska du ha för klänning då?

• Cissi_73

Hehehe, jag måste vara virrig , hahaha..jag svarade visst till mig själv. Ja ja jag bjuder på det , hahaha , har så mkt i skallen nu :)

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... igen!