• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... igen!
  • feb05

Visst vore det kul att träffas och visa lite bilder...men den 2 juni kan jag inte

Ska försöka hålla lite koll här på sidan och se om något nytt datum dyker upp...

• stråla

Min älskling ska också få sin svensexa i morgon

• Brud aug 2005

Vad kul stråla...vet du vad dem ska göra?? Vid vilken tid är det??? Mim m2b kompisar kommer redan kl 09.00...

• Brud aug 2005

Nu har dem hämtat min karl.... De satt på honom en röd addidastop (någ menad för tjejer) ett par blårandiga glansiga tajta byxor, en ljusblårutig kavaj och en safari hatt. Sen hängde dem en flaska sprit runt halsen på han....får se hur detta går :)

Hur har det gått för din m2b stråla???

• agnelia

*knuff*

BT - träff

När: 2 juni
    Var: bestäms senare
    Tid: bestäms senare, runt 17 kanske?

Kan komma:
    Brud aug 2005
    Agnelia
    Stråla
    emrika (antagligen)
    snöret

Kan inte komma:
    yamman (är redan gift då tror jag )

• stråla

Min älskling vart svensexad i går av sina jobbarkompisar,först var de volleyboll turnering sen grilla vidare och bowla sen middag och party på kvällen.
    Själv åkte jag till Södertälje igår för att träffa en kompis trodde jag, men det visade sig bli möhippa vilket jag inte alls trodde. Den vart jätte lyckad och jag hade hur kul som hälst

• yamman

Agnelia
    Det hoppas jag verkligen! Finns lite pirr i magen just nu...

• yamman

Stråla
    Vad roligt att du hade en mysig "hippa". Blir alltid lika glad när jag läser om nöjda brudar då jag själv varit så emot dem.

• Västerås 2004

Hej ! Vad kul att din möhippa blev lyckad Stråla,annars kan det ibland bli att de spårar ur,mina två möhippor förra året var jättelyckade.

Snart är det dags för dig Stråla att gifta dig,börjar nervositeten komma nu??? Själv firar vi ettårig bröllopsdag om precis en vecka, inte klokt vad tiden går fort, kan inte komma på BT-träff 2/6, men får allt hålla utkick efter ett annat datum....

Må så gott

Cecilia

• Brud aug 2005

Stråla, vad kul :)
    Du måste berätta allt på träffen på torsdag!!! Min m2b var också väldigt nöjd med sin...Han fick åka gokart, flyga ett cessna plan, spela bowling och sen ut och äta och dricka.... Mycket lyckat!!!!

Har varit till Tuna park idag och köpt brudpar till tårtan....

Snart jobbdag igen :(

Ha det bra tjejer!!!

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... igen!