• selda

    *pinsamt* jag luktar....

    hjälp! jag luktar i underlivet.. nån mer med samma problem? jag har just träffat en kille och vi har bra sex, men han har sagt att det luktar.. =/
    några fina råd skulle sitta på sin plats :)
    Thanks!

  • Svar på tråden *pinsamt* jag luktar....
  • Cassiopeja

    Hoppas att HAN bara luktar jordgubb mellan benen då..

  • SYL

    ja fyfasen, killar kan lukta bra mkt varre an tjejer.. alla torkar ju liksom inte snoppen heller plus att forhud bara ar en anda stor bakteriesamlare, blaaaaa..

  • sweden

    Hej om dina X aldrig har klagar varför klagar din kille för???
    råkade ut för samma sak gick till och med till gyn, allt var normalt, vi luktar i underlivet som killarna gör.
    Jag tror att vissa tror att dom luktar blommor nere på snoppen, överraska honom genom att ha oral sex och strax efter kysser du honom och ger honom hela "satsen" i munnen som både smakar och luktar hemsk (tycker jag)Han kommer aldrig klaga mer

  • Swing

    sweden: Bra idé att kyssa honom och ge honom satsen åter! Alla killar borde känna hur dom själva smakar.

    En killkompis har sagt mig att han ÄLSKAR den metoden, så det är nog väldigt individuellt! Läste nyss att det är väldigt självsäkra och orädda killar som vågar och gillar detta.

    Sen kan det nog vara lite individuellt hur man luktar vissa dagar i månaden t.ex. Min man (vi firar 21-årig bröllopsdag i dag!) sa nyligen att det smakade mindre fräscht än det brukar, nåt sånt. Jag var relativt nytvättad då, men sa bara att det var bra att han vågade säga till och gick och tvättade mig innan vi fortsatte. Kändes helt okej, men vi har inga hämningar alls inför varandra.

  • Cassiopeja

    Man luktar och smakar annorlunda när man är gravid tex..

  • pärlsocka

    SYL,
    jag fick en hemsk uppenbarelse i mitt huvud.. En vit slemmig gegga som sipprar fram.. huuu!! Bort äcklig tanke!

  • SYL

    haha, parlsocka!! de gor ju inte det!! de bara skakar o tror den ar "ren". sen, om de har nan forhud sa drar de tillbaka den och sen kan de inte forstaaaaa vaaafor lilla gumman inte vill ga ner.. nae, arligt talat, nu har jag skramt upp mig sjalv sa jag mar illa pa riktigt.

  • Cassiopeja

    Nu blir jag lite nyfiken på hur ni andra tjejer gör när ni är påväg ner på er älskling för att tillfredställa honom oralt och möts av en "äckeldoft" när du fått av honom brallorna!?
    Visst kan det lukta lite, men det är ju direkt motbjudande om den är alldeles kladdig och luktar snusk..
    Hände mig en gång då jag skulle överaska min dåvarande när han kom hem från jobbet (får väl skylla mig själv lite eftersom jag hade så bråttom så att han inte hann att duscha innan..), där var det inte alls trevligt märkte jag när jag kysst honom över bröstet och magen och började närma mig målet.. jag fortsatte då FÖRBI och pussade honom ner till knäna! *S*

  • Mastermind

    Cassiopeja - Haha. ;) Om min sambo är _för_ ofräsch så ber jag honom gå och tvätta av sig, och det är inget mer med det. Jag vill ju lika gärna "gå ner" på honom när han är svettig och ofräsch som han vill göra detsamma på mig i en likadan situation. Men helt så ska han ju inte vara helt nyduschad heller, den naturliga kroppslukten är ju den bästa. :D

  • SYL

    min luktar inte, han ar omskuren. helt otroligt vilken skillnad! det kan mojligtvis lukta svagt av svett om han tranat och inte hunnit duscha..
    annars sager jag nog som ovanstaende att oj den har visst varit instangd for lange, ga och tvatta sa ska du fa dig en resa du sent kommer glomma typ...
    jag brukar kanna pa mig om jag luktar (typ gatt i tajta brallor en hel dag, garna med syntetstring..) och erbjuda mig att ga och tvatta om jag marker att killen ar pa v ner..

Svar på tråden *pinsamt* jag luktar....