• Decorist

Linköpingsfruarna!

Hej fruar!

Nu har den andra tråden stängts så jag startar en ny så vi kan fortsätta hålla kontakten. =) Som sagt så skulle det vara jättekul om ni vill komma ut till oss på landet nån gång under hösten. Har inte helt klart för mig hur det ser ut i kalendern än för hösten, men jag är rätt flexibel. Jag lagar gärna nån mat och så får vi se vad vi hittar på...!

Ha det så bra! Kram Caroline

• Svar på tråden Linköpingsfruarna!
  • Decorist

Tänkte bara säga att nu finns det bilder på min hemsida om ni vill kika! Kommer greja mer och göra om lite saker som jag inte är nöjd med, men nu kan man åtminstone se lite av min saker. Calice och Sandella: Vi ska skriva dit sen att det är Johnny som tagit korten och så... =)

• na76

Hej

Calice och Marfa: Ska vi åka vid halv tvåtiden då? Marfa har du möjlighet att hämta upp oss? Jag kan inte hitta lappen med era telefonnummer i packningsröran.

Ni kanske kan svara här eller ringa mig.

• marfa

Jag kan hämta er hos dig na, passar det att du kommer dit Calice?
    Skulle vi kunna åka från stan vid 14? Då kommer vi vid 14,20 till dig Decorist.
    Vi syns i morgon.
    Marfa

• na76

Hej

Marfa: Tack, det passar mig bra.

• Fru Calice

Har drömt om det här inatt. Stressad?
    Skitbra att det fixat sig med bil o allt marfa! Jag tar mig till na till kl två.

decorist
    känner mig lite mallig som är med på din sida! ville bara säga det.

ses imorrn!
    kram på er!!

• Decorist

Kom när ni kommer imorgon, ni är välkomna!

calice: Haha, det låter bra! Ni är så fina på kortet!

Ses imorgon! Kram C

• sandella

Hej!

Kommer Ni ihåg mig?
    Det var verkligen jääätelääänge sedan jag var inne här - vet inte hur det blev så...

Decorist: jag såg Ditt mail precis och jag har faktiskt inga planer för i morgon och skulle gärna hänga på - men det kanske är lite sent att haka på nu?

Marfa: finns det plats i sam-åkningen även för mig? - om jag får följa med.

Kram!
    /Sandella

• Decorist

Sandella:

Du är jättevälkommen! Vi blir fem stycken då och det är bara kul, jag har mat så det räcker! =)

Hoppas Marfa eller nån av er andra ser inlägget om ni har plats i bilen, annars skickar jag en vägbeskrivning imorgon till Sandella.

Kram!

• Decorist

Hej igen! Nu skriver jag mycket här! haha

Var inne och letade upp karta till oss på eniro, och söker man på våran adress så stämmer det inte riktigt på kartan såg jag. När man åker på "Fornåsavägen" och svängt vänster mot Västerlösa, så bor vi några hundra meter in bara, första röda huset ni ser i en kurva.
    Enligt kartan bor vi i det vita huset på den stora gården som ligger innan oss.

Det var bara det jag ville säga! Gonatt!

• Fru Calice

sandella
    tror jag talar för marfa med - klart det finns plats i bilen! vi ses utanför na kl 14!
    kram

Svar på tråden Linköpingsfruarna!