• Decorist

Linköpingsfruarna!

Hej fruar!

Nu har den andra tråden stängts så jag startar en ny så vi kan fortsätta hålla kontakten. =) Som sagt så skulle det vara jättekul om ni vill komma ut till oss på landet nån gång under hösten. Har inte helt klart för mig hur det ser ut i kalendern än för hösten, men jag är rätt flexibel. Jag lagar gärna nån mat och så får vi se vad vi hittar på...!

Ha det så bra! Kram Caroline

• Svar på tråden Linköpingsfruarna!
  • sandella

Vad kul! Det ska bli så roligt att träffa Er igen

Tror Ni att Marfa utgår från Berga? då kanske jag kan hoppa på redan där - det är ju så nära där jag bor... ifall det nu finns plats i bilen förstås.
    Annars tar jag mig hem till Na76 som Ni bestämt.

Vi ses!
    /Sandella

• marfa

Sandella jag hämtar upp dig klockan 1350.
    na vilken gata var det som du bodde på?

PS. Skrivet av marfas man då marfa inte orkar kliva ur sängen. Ha det så roligt i morgon själv ska jag ut i skogen och jaga.
    DS.

• na76

Hej

Marfa: Du kan hämta oss vid tage danielsson statyn (konsert och kongress). Ska bli så kul att se er alla.

• sandella

Tack för igår, jag är så glad att jag fick och kunde följa med

Tusen tack Decorist för den goda maten - och kladdkakan!
    Ni hade verkligen ett urmysigt hem, som gav oss andra både avund och inspiration

/Sandella

• Fru Calice

Jag håller med föregående talare!
    Försökte komma in o skriva det redan igår men då funkade inte forumet för mig, var det fler det strulade hos? Jaja, parantes...
    Tänkte även höra om det fanns något recept på den goda pastagratängen? Blev så sugen på att få äta den igen!

• Decorist

Hej!

Tack själva, det var jättekul att ni ville ta er tid att komma ut på landet! =)

Sitter på jobbet nu, men jag kan fixa receptet imorgon!
    Jag är superförkyld just nu, efter att jag precis blivit frisk från den förra. förkylningen..blä, inget vidare.

Ha det så bra tjejer! Kram Caroline

• na76

Hej

Decorist tack för senast. Maten var jättegod. Det var roligt att träffa er alla. Nästa träff blir hos mig i vår.

• Fru Calice

Hade du något recept Caroline?

Är det bra annars med er alla? Lite låg aktivitet på forumet konstateras av tjejen med höstlov som inget annat har att göra än att hänga här...

Kram på er o en trevlig helg!!

• na76

Hej tjejer

Trevlig helg. Är det någon av er som minns när det var Decorist skulle visa blommor och var?

Svar på tråden Linköpingsfruarna!