• Decorist

Linköpingsfruarna!

Hej fruar!

Nu har den andra tråden stängts så jag startar en ny så vi kan fortsätta hålla kontakten. =) Som sagt så skulle det vara jättekul om ni vill komma ut till oss på landet nån gång under hösten. Har inte helt klart för mig hur det ser ut i kalendern än för hösten, men jag är rätt flexibel. Jag lagar gärna nån mat och så får vi se vad vi hittar på...!

Ha det så bra! Kram Caroline

• Svar på tråden Linköpingsfruarna!
  • Fru Calice

Har vi bestämt någon dag? Förvirrade lilla jag kom på att jag nog inte kan nu på söndag iaf... O skit i det där med hockeyn för nu jobbar jag inte där längre...

• marfa

Jag kan tyvärr inga av de datum som är nämda ovan. Den helgen jag ska vara nere är 22-23/10 men då kan inte du Decorist? Sen ska jag vara nere i Linköping den 27/10. Det är en torsdag.
    Jag har lyckats att boka in varje helg hela hösten, så om det passar för er andra att träffas ovan datum så gör det så får jag hänga på någon annnan gång.
    Ha det så bra
    Kram
    Maria

• Decorist

Jo, söndagen den 23 oktober går också bra för mig? Hur ser det ut för er andra då?

Kram på er!

• Decorist

Det skulle inte vara ett frågetecken efter första meningen men det kanske ni förstod... =)

• na76

Hej

Jag kan också den 23/10. Tessan och Marfa, såg er i Linköpingsposten. Ha det bra.

• Fru Calice

va va va! Har linköpingsposten kommit!!!! Måste ut o leta. För övrigt så kan jag nog den 23e - ja.

• Decorist

Då är vi fyra än så länge som kan den 23:e, så jag tycker vi bestämmer det och så hoppas vi att fler kan då!

• Tessan05

Hej på er! I fredags kom min man, Saga och jag hem från sjukhuset. Fredagen den 30/9 födde jag en liten dotter (Saga) :) Eftersom hon föddes 4 veckor tidigt blev vi kvar på sjukhuset i en vecka... men nu är vi hemma allihopa och lilltjejen mår bra. Återkommer om huruvida jag kan vara med den 23 eller ej. Lutar nog åt att jag inte kan eftersom jag tror att mina föräldrar kommer att vara här den helgen.
    Ha det gott! /Therése

• brud i sina bästa år

Stort GRATTIS!

Njut nu ordentligt även om spädbarnstiden ibland är jobbig. All lycka i framtiden till hela familjen!
    Bisbå

• Fru Calice

Therése med man och Saga
    GRATTIS!!!! Gud va roligt att höra! Då slapp du vänta sådär länge iaf! Så roligt med en liten Saga! Hoppas vi får se henne någon gång, även om ni inte kan den 23e!
    Kram kram

anna

Svar på tråden Linköpingsfruarna!