_Aniara_
Kläder: Rekommenderar varmt Partyworld (Torggatan inne i stan) och Festyran (i Tannefors). De har jättebra service och fina klänningar till bra priser. Festyran har Nixa-klänningar som enda butik i stan.
Underkläder: Nja, jag hittade inget här utan åkte till Stockholm. Men det beror på vad man behöver - Lindex, Twilfit och Eva Corsetten (heter den så) har mycket bra.
Skor: Jag köpte mina på Partyworld
Smycken: Jag köpte tiaran på Bröllopshuset, men rekommenderar att kolla runt för alla butikerna har mycket och inte alltid samma. Jag hittade mitt halsband på Glitter för 129 kr och örhängena på Kicks. (Fast det slutade med att jag hade ett par gamla örhängen sen iaf...)
Hans kläder: Min man hade "bara" kostym och då är def Dresman mest prisvärda. De har även bra service.
Ringarna: Jag fick min specialgjord (inte alls så dyrt som det låter) hos Figge på Guld och Gravyrateljén på Djurgårdsgatan. Mycket prisvärd och social. Men kolla runt och våga jämföra priser!
Frisyr: Min egen frissa gör inga uppsättningar så jag hörde mig för och bestämde mig för Tojan www.jagvillblisnygg.nu, hon tog betalt per timme och jag som satte upp rätt lite gjorde ett kap på det viset!
Blommor: Måste rekommendera blomdekor.se. Say no more.
Inbjudningskort mm: Jag köpte mycket från Panduro, Med Mera och Bokia (allt papper, kort och kuvert därifrån tex) och gjorde själv. Jättekul!
Hotell: Frimis har en fin svit med jacuzzi och bastu i. Ekoxen har jag oxå hört bra saker om.
Kommer inte på något mer nu. Säg till om du saknar något.
Thindris
Fotograf: Vi använde Fotofolket o blev mycket nöjda. Men det finns många bra i stan. J Falk och Thomas Kilman är väl mest kända på att vara bra om man ska namge ytterligare två.