Jaha, så var det klart då. När man planerar på distans får man förlita sig en hel del på magkänsla, men även på sina släktingar. Sände ut min farmor och en annan bekant till mig att kolla upp Livgrenadjärmässen samt Mjellerumsgården, då vi kände att valet stod mellan dessa lokaler. De var där och tittade idag och nu ser det ut som att vi trots de lite dyrare kostnaderna kommer att vara i livgr.mässen. Min farmor och min andra bekanta var lite tveksamma till livgr.mässen pga priset. Men bemötandet de fick samt lokalerna gjorde dem helt övertygade om att vi ska ha vår fest där. De blev helt förälskade i lokalerna och tyckte de passa oss perfekt. "De andas bröllop" tyckte de. M.gården upplevde de en aning trångt och kanske inte riktigt vad de trodde vi förväntade oss samt vad de själva trodde det skulle vara. Känns ganska bra nu trots allt funderande.
Kyrka ska vi bestämma i feb, men det lutar åt Ledberg kyrka. Snart har vi bestämt fotograf också... Det lutar mer och mer åt fotofolket.
Det är mycket man ska tänka på, men det känns som att alla de stora grejerna snart är avklarade iaf. Längtar till feb när vi ska åka ner och titta på allt
Sov gott alla