Hej!
Jag gifte mig ju oxå, så jag tänkte komma med lite tips.
Jag bor i Stockholm, och fixade en del här. Jag köpte min klänning här på Bröllopsbutiken. De har massor av klänningar, så det är bra om mna är osäker på vilken modell man vill ha. Men det viktisgaste är att man provar. Något man kanske inte tror man passar i är jättesnuggt och så vidare. Så tipset är att prova prova och åter igen prova.
Min mans kläder köpte vi på Grosshandlarn här i Sthlm. Bra pris och schysta gubbar som kan sin sak.
Mina blommor beställde jag på Trädgårdstorgets blommor. Jag hade oxå valt blomdekor om inte ägarinnan hade firat sin 1-åriga bröllopsdag samma helg ;) Jag var dock nöjd med blommorna förutom att blommor ur buketten ramlade ur en efter en under dagen.
Vi hade en privat kille som plåtade oss under mer eller mindre hela dagen. Han heter Martin www.martan.nu/rantila (det sista om du vill se våra bilder.)
Vi hade festen på Starby Kungsgård som vbar helt fantastiskt. De var verkliugen suveräna och hela kvällen blev precis nsom vi ville ha den. Det ligger i Vadstena.
Jag var liksom Calice på Hårateljen, men hade Linda som frissa. Hon var lugn och duktig och frisyren blev jättebra. Bra med priset per timme.
sMINKET HADE JAG EN PRIVAT TJEJ SOM var med på min hippa. Hon jobbar på Kicks i Norrköping, men bor i Linköping.
Vad ner?? Jag pysslade oxå mycket med inbjudningskorten, sånghäfte och vigselprogram. Jag köpte papper på map och matton. Butiker i Sthlm, väl värda ett besök om man vill hitta bra papper.
Underkläder köpte jag liksom Calice på Victor & Victoria här i Sthlm igen. Helt suverän lite butik som har mycket underkläder. Jag hade en Camilla Thulin torsolette som var jätteskön.
Ja det var lite tips. Fråga gärna om det är något du undrar över.
Summa sumarum en fantastisk dag som man sent ska glömma. Kan tillägga att både jag och min man är såååå lyckliga att vara gifta. En skön känsla.
Marfa