• Decorist

Linköpingsfruarna!

Hej fruar!

Nu har den andra tråden stängts så jag startar en ny så vi kan fortsätta hålla kontakten. =) Som sagt så skulle det vara jättekul om ni vill komma ut till oss på landet nån gång under hösten. Har inte helt klart för mig hur det ser ut i kalendern än för hösten, men jag är rätt flexibel. Jag lagar gärna nån mat och så får vi se vad vi hittar på...!

Ha det så bra! Kram Caroline

• Svar på tråden Linköpingsfruarna!
  • Thindris

Jag måtte bara lite trög, men jag hittar inga bilder där det är dukat med rosa dukar o flygplan i taket... akn du skicka länken?

• Fru Cinderella

Thindris
    Mysko, jag kan inte hitta den bilden heller. Jag kanske blandar ihop med ett annat ställe... hmm.. vilket kan det vara?

• Thindris

Nä, men nu när du säger det så har jag också för mig att jag sett den bilden för jag minns att jag tänkte vad fult med alla plan.... men kan det vara en annan sida?

• Fru Cinderella

Thindris
    Ja med rosa dukar o stolsöverdrag?
    Funderar på om det kan vara läkarsällskapets. Men nu lyckas jag inte lokalisera deras sida bara för det

• Thindris

Jaaaa, det är det ju, läkarsällskapets... frågan är bara var man sätt bilden. Hm...
    Ha ha... kollade deras länk och den första bilden... Mycket riktigt, en massa plan och klädda stolar

www.albatrossab.se/lakare.html

Hi hi...Ja då har vi löst det mysteriet

Har varit och ätit med min mb2´s klasskamrater idag. I hans klass är det en annan kille som ska gifta sig i sommar också, han är 22 och hon är 21. De är hur lyckliga och kära som helst!! Ville bara säga det

• Fru Cinderella

Thindris
    Äntligen.. vad skönt.. höll på o bli riktigt irriterad på det där.

Det är så mysigt här idag. Första snön har kommit o allt. Det är verkligen perekt eftersom jag o min sambo ska åkta o köpa julsaker idag :)

• Thindris

Aniara

Vad mysigt Hoppas ni hittar många fina saker! Med tanke på hur långt norrut vi bor så är det lite underligt att jag kan meddela att vi också får snö idag... för tredje gången Jag älskar snö så det är så trist det här att det snöar, ligger en dag o sen smälter allt bort... Dessvärre är det nog för varmt för att snön ska ligga kvar den här gången också... Trist!

Men jag är glad ändå, för vi ska alldeles straxt åka och titta på filmen på lokalerna

• Fru Cinderella

Thindris
    Snön ligger faktiskt kvar, peppar peppar. Fast mycket har smält bort.

Bidde ingen julshopping. Mamma medelade att om vi väntade till i morgon så skulle vi så skjuts dit o hem. O jag asvkyr att dra på femton stora påsar på bussen. Så det tackar jag inte nej till.

• sandella

Na76: kul att höra att Ni börjat komma på plats i Ert hus Det brukar ju ta lite tid innan allt är uppe ur kartongerna.
    Hoppas att Ni får en fantastisk jul på Ert nya ställe med Era familjer hos Er.

Kram/Sandella

• Thindris

Aniara

Här ligger snön kvar o det har varit riktigt kallt idag! Härligt :) har dock tyvärr itne sett filmen än Men imorogn hopaps jag få se den, längtar ihjäl mig!!

Svar på tråden Linköpingsfruarna!