Bröstförstoring (3)
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Hej
Jag undrar hur länge set komemr att spänna och strama i brösten, just nu känns mina bröst jättekonstiga, det gör inte ont längre men det spänner liksom på vissa ställen och att det stramar gör mig liksom tokig.
Och föresten just nu hänger inte mina bröst särskilt mycket men jag undra om det kommer att gör det nånsin, för jag är utefetr ett mer naturligt resultat det var därför jag valde anatmoisa från att börja med.
Tacksam för svar.
Hej tjejer! Hittade den här tråden på internet när jag letade fakta om bröstförstoring. Står nämligen i valet och kvalet över om jag ska göra en eller ej. Känns som om man inte får någon hjälp någonstans, ingen som tar en på allvar. Min sambo vill inte ens att jag nämner det längre... och han tycker att det är onödigt.. och blir bara arg över att jag är så "utseendefixerad" men jag känner att jag vill. Vad tycker ni är det bästa att lägga in? Silikon eller koksalt? Någon som opererat sig på artclinic i göteborg? Jag är tjugo år gammal och har 75B. Funderar på full C.. vore tacksam för svar.. kramar
Hejsan Lou
Jag har soft touch "den mjukare varianten" som är fast silikon, kallas även för geléhallon. Jag hade 75/80A innan och jag har nu 80C. Ifall jag ska ha 75 i omkrets måste jag ha D. Jag la in 330 cc förresten. Du som redan har B och vill ha en C kanske inte behöver lägga in så mycket, runt 200cc kanske...
Kram
-vioola-
mm, jag funderar på stor C eller liten D. Men jag tycker det känns som om D är jättestort, men så är det väl inte.. Är du nöjd med dina då, eller är det något du önskar att du gjort annorlunda. t.ex. en storlek större, annan form? Ser dina bröst naturliga ut? Vart opererade du dig? Hur mycket betalade du? Ska man massera gele hallon? Massa frågor, sorry, men som sagt jag är ny på det här.. vill operera mig i mars.. kram
Tiger72
Anatomiska implantat mäts i gram. Mina på 215 g motsvarar ungefär 215 ml. Vilken kupstorlek det ger efter operation bästäms helt av dina mått och din bröstvolym innan operation. Är du "mullig" och bred över ryggen ser 215 g inte mycket ut. Är du mager och smal över ryggen blir det mycket mer. Hänger du med ?
hally
Lugn ! Mina boobisar är nu drygt 3 veckor gamla. De hänger ner sej och mjuknar, jag lovar ! Jag kände precis som du. Tyckte de var hemska i början ! Min doktor sa att det tar en månad innan de är någorlunda mjuka och hängiga, och efter ytterligare 2 månader ser det ännu bättre ut. Det var väl inte så länge sen du opererade dej ?
Till alla nya här.. Gå med på vår community med! :)
www.plasticsurgery.mylava.net
Hej igen Lou
Jag opererade mig i Hässleholm av Håkan Brorson. Både sköterskan och han (kirurgen) var mycket noga med att inte lägga in för stort. 330cc var det största han kunde tänka sig på mig, och tur var väl det... Vill ju inte se ut som Dolly Parton haha. Jag ville ha en stor C, kanske liten D så det var perfekt för mig. Jag har runda implantat förresten med snitt under brösten.
Jag har som sagt 75-80 i omkrets och det blev bra på mig. Jag tycker de ser naturliga ut. Gå in och titta, bli medlem på www.plasticsurgery.mylava.net. Ännu ett bra forum, där finns även bilder mm.
Jag behöver inte massera min bröst, då de ligger bakom bröstmuskeln och är texturerade. Fick göra det om jag ville, men inget måste som sagt.
Jag betalade 35000 för mina implantat.
Kram
Ystersyster
Vad skönt att höra, nä det var faktiskt inte så länge sen som jag opererade mig exakt 7 dagar sen jag lade in mcgahns soft toch och nu väntar jag bara på att de ska bli mjuka för annars kommer min väsrta mardröm att bli sann nämligen att mina bröst skall vara två stenhårda bollar. Varken roligt för mig eller min partner hi hi hi.
vioola
Dom såg verkligen fina ut, ser naturliga ut. mmm, jag vill också göra det.. Måste iväg till jobbet nu. kanske frågar mer sen . tack för att du svarade, hjälpt en hel del! kramar från Anna.