Bröstförstoring (3)
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Jellomoon:
Jag vet faktiskt inte alla såna här frågor har kommit till mej nu så långt efter, då visste jag inte att fanns en skillnad.
Men som jag har fattat det så lägger alla delvis bakom att det är de som kallas under.
Men det är kanske fel.
Men mina är inte konstiga på något sätt ser helt naturliga ut förutom att de är för snygga för en 3barns mamma hahhaha
algit
Ringde Cosmos sköterska och frågade om det var helt eller delvis under och hon svarade helt under muskeln. Jag trodde också att alla lade delvis bakom, men förstår då inte varför hon svarade sådär.
Jag sitter fortfarande och väljer mellan de båda citadellklinikerna:) Det känns så viktigt att välja "rätt". Nu tror jag som jag sagt tidigare att det är sak sammamellan dessa två.
kram
_lou_
Hejsan! Jag har en god vän till mig som har opererat sig på Arclinic i Göteborg! Hon är jättenöjd med allt där och hennes bröst är kanonfina! :)
www.artclinic.com
Kram kram
_lou_: Jag var 42 år och hade full 75B (liten C i vadderade, stela bh). Nu 75D (ibland DD/E i vadderade). McGhan's anatomiska geléhallon från Inamed. Soft touch 360MM under (delvis under??) bröstmuskeln. Plastikkirurggruppen i Sthlm, Lennart Blomgren. Kostar nu ca 45 000 kr. EnYsterSyster har opererats av deras dr. Gabriella Sellman, som jag hört mkt gott om och inte skulle tveka att kontakta själv. En bra sak med kliniken är att man får stanna över natten, vila upp sig och kolla att allt är okej före hemfärd. Det var faktiskt jätteskönt!! Jag hatar annars sjukhusmiljöer och är van att klara mig själv i alla lägen, men uppskattade det verkligen.
Vet tyvärr inget om Göteborg.
Tiger72
Det bästa är väl att hitta en bra kirurg på en bra klinik och berätta vad du vill ha. H*n kommer då med bra förslag på operationssätt, ev implantat mm. Lycka till !
hally
Efter 7 dagar var mina tuttar inget vidare. Stenhårda, det ena större än det andra med en ojämnhet, stod rätt ut och hade tydliga "skarvar". Mycket bättre nu, men jag hoppas som sagt på ännu mjukare och "hängigare". Bry dej inte om hur de ser ut nu, ta bara hand om dej och njut över att det värsta är över ! Det gör inte lika ont nu, eller hur ? Och det blir som sagt bättre för varje vecka.
Ystersyster
Nä det gör inte ont längre det kliar bara under brösten dvs i ärret mend det skall ju vara ett gott tecken. Det var värt smärtan känner jag just nu men skulle du ha frågat mig för en vecka sen skulle jag inte rekommendera att någon gjorde det det var så hemskt.Och det konstiga är att jag har ganska hög smärtgräns, jga tål smärta ganska bra för jag får nämligen en kick av att jag klarar av smärta utan att ta tabletter men denna gång nä det ar riktigt annorlunda.
hally
Jag kollade nyss på bilder jag tog när jag var nyopererad och efter en vecka. INTE snyggt. Implantaten syntes jätteväl. Helt annorlunda nu. I min tajtaste sport-BH får jag klyfta där brösten sitter helt ihop ! Jag var så orolig över att det inte skulle gå. För mej är det tydligaste tecknet på fejkbröst när de trots att de är stora har en bred "kanal" mellan sej.
Ystersyster
Jag var oxå rädd för att jag skulle få en ful klyfta, operationsdagen så sa jag till Charles att jag ville att mina bröste skulle sitta nästan ihop men han sa att det skulle se väldigt onaturligt ut och sa att alla kvinnor måste ha lite mellanrum mellan brösten och sen om man vill skall man få en fin klyfta med en bra BH så jag lyssnade på honom, så nu har jag ungefär 2, 5 cm mellan rum mellan brösten när jag inte har bh på mig. Å andra sidan vet jag inte hur det kommer att se ut när jag har en bh på mig för jag vågar liksom inte testa än för dom är så hårda och stela så jag får nog vänta en månad har sköterskan sagt. kanske till nyårsafton :)
hally
I utsläppt tillstånd sitter inte mina bröst ihop men det går som sagt att trycka ihop dem. Jag skulle inte heller testa om jag var du ! Bättre låta dem läka först.