• Swing

Bröstförstoring (3)

Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!

• Svar på tråden Bröstförstoring (3)
  • _lou_

74an

jag håller tummarna för dig! :p
    Kram!

• vioola

Hej igen Lou

Jovisst var det jag som opererade mig i Hässleholm, har bara gott att säga om dem där nere... De flesta kliniker nere i skåne ligger mellan 35000-37000 och jag tror kirurgerna där är minst lika bra som i Sthlm och Gbg :).

Jag tycker du ska välja soft touch, då behöver du inte oroa dig för veck eller kanter eller att det går sönder...

Kram

• 74an

Vioola

De blir inga jätte bomber för mig 225cc runda gelehallon high profile. Jag e rätt tunn o har nu inte ens A kupa men det ska väl bli en B hoppas jag.

Algit

Tackar för svaret du har också gjort dina på plastikkirurggruppen?

• _lou_

jag bor iofs i borås.. så det är en bit.. tar vär typ 3 tim.. Tänkte man kunde sova där nere i någon natt, och sedan åka hem. man bör ta egen bil eller? Antar att man inte är tåg sugen efter att man blivit opererad? Får be sambon köra..om han går med på det. Han tycker fortfarande att jag borde gå och prata med en psyk i stället för att operera mig... Fick man sova en natt efter operationen på kliniken? För det blir väl sammanlagt tre gånger man ska åka ner va? konsultation, operation, och besök en vecka efter operationen. Tror du man orkar åka så långt när man är opererad?

• 74an

Vioola

e lite osäker på om jag får soft touch, jag tror intr det. Jag frågade faktiskt min kirurg men hon tyckte att de var mer riskabla (obeprövade, tolkade jag det som) så hon sa att jag ska få "vanliga"
    Men i ärlighetens namn så har jag kännt på bägge delarna när jag var på en konsultation tidigare hos Akademikliniken och tyckte inte skillnaden var särskilt stor.

• _lou_

måste bara fråga en korkad sak. vad är skillnaden på soft touch och gele hallon? trodde det var typ samma..

• 74an

lou

e samma sak men soft touch är en nyare variant som tagits fram för att en del tyckt att de "vanliga" e lite för fasta.

Soft touch är alltså gelehallon fast med lite mjukare konsisten doch fortfarande fast.

• vioola

Hej allesammans

Jag har lovat hjälpa en kompis att ta reda på en sak. Det är så här att hon har 65F-H (inte silikon faktiskt hihi) och hon undrar var man kan beställa behåar i denna storlek på nätet. Hon var inne och mätte sig i fredags hos kunnig personal men de hade inte just den storleken. Ingen av oss bor ju i någon större stad så just "nättips" vore uppskattat.

Ni som vet, skriv gärna och berätta.

Kram

• vioola

Hej igen

Tänkte även passa på att fråga ifall de flesta här inne smörjer sina ärr med E-vitaminkräm eller C-vitaminkräm? Varken sköterskan eller kirurgen gav mig råd angående detta. Jag frågade senare om C-vitamin, men det skulle inte göra någon skillnad sa hon. Men nu ska jag i alla fall köpa mig en E-vitaminkräm (tack flisan) det ska visst vara bra.

Kram

Svar på tråden Bröstförstoring (3)