• Swing

Bröstförstoring (3)

Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!

• Svar på tråden Bröstförstoring (3)
  • Maandy

Camomill

Här i Stockholm tar de flesta mellan 46-55000 för anatomiska gelehallon, vet inte hur det ser ut i övriga Sverige.

Vilken klinik har du varit i kontakt med nu som har speciell vätska mot kapselbildning? Mycket intresserad av detta, har aldrig hört förut.
    Ska nämligen själv snart göra en omoperation och vill minimera risken för kapselbildning.

Jag har dock blivit rekomenderad att inte ta anatomiska gelelhallon eftersom jag redan har en ficka för implantat och då kan dessa anatomiska lättare hamna snett och man kan få "välvningen" på fel plats.

• lemon

Hej är det fler än jag som blir otroligt petiga efter en operation?

Jag är väldigt nöjd med resultatet, de är mjuka o runda o fina. Men mina hudbristningar är ju så klart kvar o stör mig! Sen har jag fått lite nya hubristningar efter op o de är ju röda fortfarande.

Jag blir arg på mig själv för att jag måste störa mig på detta! Men tittat jag på före-bilderna så ´är jag väldigt glad att jag gjorde detta.'

Fler som mig???

• Tine J

Hej!
    Är det någon som vet vad det skiljer i pris mellan koksalt och gelehallon? Inte för att det bara är priset som avgör men det kan vara bra att veta hur mycket pengar man ska låna. Ska ju på konsultation i jan på Viktoriakl och är osäker på om det går att få koksalt där. Är det någon som har erfarenhet av detta....eller vad för och nackdelar annars är med koksalt...är det större risk att det blir veck och så som syns?Jag tänker att koksalt inte kan bli hårda som gelehallon men då kanske jag tänker helt fel :)...

• pickolina

lemon

Tror verkligen inte du är ensam. Många söker perfektion och perfektion existerar inte så det är nog lätt att man stör sig på små saker efteråt, när man höjt sina krav liksom.

Jag blev så störd på det att jag tog ut implantaten.. *haha* Inte bara därför så klart men det var en bidragande faktor. Var missnöjd med massor av små saker som inte var perfekta.

• lemon

Pickolina

Ja, man höjer ribban helt klart. Men med mina förutsättningar kunde det inte bli bättre är det har blivit. Trodde i början inte det var möjligt att ha så här fina bröst! Man får uppskatta det man har i stället för att vilja ha det ännu bättre.

Kram!

• pickolina

lemon

Ja det är ju det man måste lära sig att göra. Svårt ibland dock. *s*

Kram

• Swing

Tine J: Jag har själv geléhallon soft touch. Vad jag hört är det större risk för veck (ripplings) med koksalt. Samt att dom kan se mer bollformade ut. Koksalt lär också kunna kännas lite hårda. Sen har man ju individuella förutsättningar beroende på utseende, hur mkt bröstvävnad man har innan, implantatstorlek och annat. Har känt på tjejer med olika implantat, men har svårt att säga skillnaden...

• Saara

Hej alla!

Har läst era inlägg ända sedan den förra tråden,"bröstförstoring 2", och måste nog säga att bättre information om ämnet kan man inte få!!
    Ska själv på op imorgon. Gelehallon 240cc tror jag det blir. Är lite osäker på storleken ännu...
    Ska göra op i Tallinn. Jag har valt Tallinn eftersom jag bor i Finland och här är en op jättedyr. Ca 7-8000euro (ca 7-80000kronor!!)

• Åhsa

Hej,
    Är det någon som vet var man kan ringa och kolla upp om läkarna är prickade?
    Tack på förhand...

• pickolina

Hälso- och sjukvårdens ansvarsnämnd (HSAN)
    Box 3539
    103 69 Stockholm
    Besöksadress: Teknologgatan 8 C, Stockholm
    Expeditionstid: 9-12, 13-15
    Tel:08-786 99 00
    Fax: 08-24 62 49
    E-post: hsan@hsan.se

Svar på tråden Bröstförstoring (3)