• Swing

Bröstförstoring (3)

Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!

• Svar på tråden Bröstförstoring (3)
  • algit

AlexandraW:
    Det var det som jag led av mest att inte kunna sova på sidan fick grymt ont i ryggen,mycket ondare där än i brösten.
    Efter 2v. ca kunde jag ligga på sidan jag hade en kudde som jag kramade typ som stöd för brösten det kändes skönt,den hade jag i flera veckor .
    Ett annat tips jag smörjde ryggen med sån Zon salva, finns olika såna ipren har en tror jag hjälpte lite på natten.
    Stå ut det går över.Och när man sen kan sova på sidan vilken underbar känsla som att vinna högsta vinsten.

• Just-me

Hej tjejer!!
    Nu har jag varit ifrån detta forum jätte länge.. Har dock följt er så gott det går. (Har inte fått bredband i min nya lägenhet) Vill först säga Grattis till er alla som fått era nya bröst! Hoppas allt har gått bra och att ni är nöjda!

Jag har en liten fråga. Jag hade tänkt göra min op på citadell och hos Johan. Har ju op tid där. Men jag vill verkligen ha soft touch!
    Vet någon nått om Göran Sanden i Malmö? Eller kan någon rekommendera en annan läkare som utför soft touch?

Kramar!!

• Just-me

näääänu blev det helt fel i mitt förra inlägg hahaha för Göran Sanden gör ju koksalt såg jag på hans sida och jag har ingen aning varför hans namn av alla dök upp. Men iaf soft touch? En bra kirurg som har det?

• vioola

Hejsan

Jag har soft touch och opererades den 25 nov av Håkan Brorson i Hässleholm.

Kram

• algit

Just-me;
    Någon av de som opererats sista tiden eller ska på Citadell ringde dit o frågade tydligen är det soft touch de använder där.
    Jag vet inte vad jag har om det är soft eller inte de är hur mjuka som helst allafall.
    Jag är op. på Citadell.

• Miiia

Hej!
    opererade mig i onsdags, och la in 350 cc i varje bröst.
    Har som ett tight typ över brösten nu.
    Har kollat på mina bröst under tyget och de ser inte sådär runda ut som andras bröst med implantat gör. Bröstet ser bra ut, men det yttersta går liksom ut något. Är väldigt orolig. Beror detta på att de fortfarande är väldigt svullna och ej färdigläkta eller kommer de få denna form? :S

Hälsningar Maria

• Just-me

Algit

Det är det som är så förvirrande. Jag ringde till citadell (johan) och där sa dom att dom inte har soft touch och att dom har samma implantat som hos Cosmo.
    Så därför kollar jag vilka andra som har det. Men jag är ju så inställd på citadell och min op tid 13 mars så inget annat känns riktigt rätt i magen.

• Mamma till 3

Just-me

Hej ! Välkommen tillbaka. Jag opererade mig på Citadell hos Johan för drygt fem veckor sedan. Jag har "soft touch". Fast mentor kallar sina memory gel,men det är samma innehåll som i Inameds soft touch. Skillnaden på Mentors och Inameds soft toch är att Mentor har sina i tre olika mjukhetsgrader och Inamed har bara en den så kallade soft touch. Här har du en länk till Mentors sida med de olika implantaten som Johan använder sig utav. Längre bak i den här tråden har du namn och telefonnr. till Mentor i Uppsala.Där kan du få hur mkt info som helst om dessa implantat.

Lycka Till

• Just-me

Mamma till 3

om du bara visste vilken ängel du är!! Nu är jag såååå lycklig igen!! wiie :)
    Tack!!

Svar på tråden Bröstförstoring (3)