Bröstförstoring (3)
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
mamma till 3,jag undrar vilken klinik du gjorde din operation på som inte gjorde så ont? tack för svar!
Charlotte!
Omöjligt att veta hur ont du kommer att ha!
Jag åt inga smärt stillande tabletter o klarade mig bra utan, men jag var ju mkt stel och det tar ett tag innan man kan lyfta armarna en bit och så. Att skriva på datorn kunde jag redan efter endag men då fick jag sitta väldigt stilla med armarna och ha dem tätt intill kroppen! Så hade jag jobbat med dator o behövt skriva endel hade det blivit för jobbigt. Nu klarade jag av att skriva en kort stund.
Att tala i tel skulle jag klarat om man har headset att hålla i en lur mer än en kort stund hade jag inte orkat.
Så du får nog förbereda dig på att vara hemma några dagar. Du kan inte lägga in om semester??
Generellt vad jag tagit del av under dtygt ett år med denna tråd är att de flesta absolut behöver vara hemma en vecka.Flera har behövt längre tid.
Alexandra W
Hej!
Har också tänkt att operera mig hos Charles. Kul Att du är så nöjd!!
Är intresserad att höra lite om det här med lyftet. Har du lyft endast vis vårtgården eller har du med ankarärr? Behöver nog själv lyfta men vill helst slippa ankarärr. Runt 400ml är det jag också tänkt mej. Vad hade du för kupstorlek innan? Vad tror du den hamnar på nu? Är rädd att det ska bli för stort för mig men är nog tvungen att lägga in så mycket för att fylla ut mitt lilla häng.. Kram på dej!=)
charlotte73: Jag mådde mycket bra efter min operation. Har hög smärttröskel och är van att klara mig själv i alla lägen. Måste bara säga att jag håller med algit: precis så kändes det. Jag ville också gå undan och vara för mig själv och unna mig min läkningstid.
RÅD: Få vinterkräksjuka, magsjuka eller vad som helst och håll dig hemma veckan efter! Stanna hemma en dryg vecka och vila upp dig. Jag har också lätt kontorsarbete och började efter en vecka. Det gick an, men det kändes.
Hej, hej
Imorgon gäller det för mig, gissa om det är nervöst. Ska göra op hos Platikkirurggruppen Sthlm. Där måste man stanna över natten men har ingen aning om hur man sover eller om man får nån mat, har liksom glömt att fråga.
jag har dessvärre lite ont i halsen ochöronen inte så värst mycket men e lite orolig att de inte vill operera om jag säger det, kanske bäst o va tyst.
Nån som vet?
jag vill ju så gärna ha det gjort, blir en fin juklapp till min man (som han kanske får "öppna" fram till påsk hi,hi) Vill inte vänta längre.
Hejsan 74an
Vad kul, får tänka på dig imorn... Vad blir det för implantat och storlek?
Kram
74an:
De tar hand om dej du får allt smärtstillande du vill,så du kan sova, mat om du vill de behöver du inte tänka på .
Lycka till!!!!!!!!!!!!!!!!
Någon som har opererat sig på kosmetisk kirurgi i göteborg?
Hejsan Lou
Det är bara konsultation i Göteborg, operationerna utförs i Falköping va jag förstått.
Jag var tänkt att operera mig där, men fick för mig att jag ville ha soft touch (de använder sig utav flytande silikon) och då var ju kosmetisk kirurgi ab inget alternativ. Men de som varit där verkar vara jättenöjda.
Kram
jaha, tack vioola. Är också inne på gele hallon. soft touch. visst var det du som opererades i hässleholm? Jag har kikat runt på internet i flera dagar nu. Tycker att den kliniken verkar seriös och bra. har läst om läkarna o så, dessutom kostar det "bara" 35000 för gelehallon. Men det kanske är för att det inte ligger i storstäder som gbg och sthlm.