Bröstförstoring (3)
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
tack loppalina och ceciliaj!
Ska kika närmare på honom... vad betalade ni för era oerationer och vad har ni för typ av inlägg?
_lou_
lossing gör bara flytande silikon, du ville ha gelehallon va? jag betalade 38.000 för op, narkos, återbesök o allt sånt. är som sagt jättenöjd! men det är klart, om du vill ha gelehallon så vet jag inte om han gör det. ring o fråga!
förresten, man ska helst inte träna bröstmusklerna ett tag innan op, det gör ondare då har jag hört. stretcha dem ordentligt innan!
hej!
jag undra oxå om träning och kost innan operationen.Kan man träna som vanligt 3-4ggr i veckan innan? Samt hur lång tid ska man räkna att det tar innan man kan träna efter operationen?
EnYsterSyster
Skönt att höra att du är nöjd. Bara det där med bröstvårtorna kvar att tampas med då. Hoppas det också blir bättre snart.
Det är verkligen bra att kunna ha kontakt med alla här. Ni känns som mina hemliga tuttvänner
Kom inte ihåg hade du soft touch? Jag har inte bestämt mig än. Tycker att det låter lite tryggare med implantat som funnits längre på marknaden men det känns ju samtidigt som om man ska satsa på den mjukare vairanten. Tror du man kan få komma en andra gång och prata med Charles om man ringer alltså? Känner mig så oerhört velig men det är ju ett stort beslut så jag tycker han borde ta sig tid.
Har någon annan bett att få träffa sin kirurg en andra gång innan operation?
Betalar man som för en vanlig konsultation då eller?
Hally
Börjar du må lite bättre nu? Har de mjuknat lite nu eller det kanske är för tidigt att avgöra? Låter inte kul att ha så ont som du har haft. Och jag som ska lyfta lite också. HJÄLP
Lycka till med läkningen!
Tine J
Jag har inte opererat mig än som du ser. Ska opereras i början på April i samband med påsken.
KRAM TILL ER ALLA MINA FINA TUTTVÄNNER
Till Vioola!
Är nyop. Förstoring + lyft, vilket Charles på Victoriakliniken gjorde. Han sa att de gånger det blir problem med ärren så är det så är det så gott som alltid hos rökare. Så jag fick sluta röka 4 veckor innan op och får inte röka under de första 4 kommande veckorna efter operationen. Kost nämnde han inget om.
Lycka till/Alex
Hejsan
Till Alexandra
jag frågade just om rökning, och det skulle inte påverka läkningen. Det gällde bukplastik (då man skulle sluta helt, 6 månader innan), bröstlyft, och några mer som jag nu inte kommer ihåg. Hoppas verkligen inte de kommer att bli fula pga detta nu. Fast det bästa är väl att ge sig i vilket fall som helst.
Kram
AlexandraW
Jag ska också operera mig hos Charles.
Tycker du det gått bra annnars? om man bortser från problemet med att inte få röka. Hur länge sen opererades du? På vilket sätt har du lyft? vilket sorts implantat? Hade du mycket ont?
Ursäkta tusen frågor.......
Jag ska lyfta och lägga in via vårtgården och vill gärna höra hur det är om någon har erfarenhet av det. Funderar på om känseln i brösten förändras mycket.
Kram och lycka till med rökavvänjningen!
Rat
Jag håller med dig, alla här inne är underbara!
Kram på er!
_lou_:
Det är inte farligt att träna innan jag gjorde det dagen innan.Men fick höra då lite sent, att det är svårare när man har starka bröstmuskler som inte är så villiga att ge efter.
Har också märkt det att de har tagit långt tid för mina muskler att acceptera detta nya tillstånd.
Men sista tiden känns det mycket bättre och jag tränar som vanligt igen (opererades den 15 mars )har samma vikt nu som innan.
så ett tips är nog att låta bli attträna bröstmusklerna ett tag innan .
Men hör med läkaren .Fast det gjorde jag han sa inget om det men jag ställde inte frågan precis så här ,vi pratade om att jag tränade mycket.
Fast igen så säger de säker olika alla.