för er som vill gå ner 10-15kg
Kan inte stava ens...
Grattis till vikten!!!!
Kul att vi lyckas sporra varann!!!!!
Kan inte stava ens...
Grattis till vikten!!!!
Kul att vi lyckas sporra varann!!!!!
Ja, fýyyyyy vad mätt jag blev...
Ta det lungt med julmaten iår!!!! Det är inte värt att må så illa!!
Jag kan då garantera att bara ta en portion på julafton...
imorgon så blir det VV mat, men utesluter pastan.. tar lite broccoli istället..
Hårt pass på gymmet och avslutar dagen med en smarrig tonfisk röra!!
Frukost; gröt
Hur ser en vanlig dag ut för dig?? med maten menar jag då..
Förresten hur är det med förkylningen?
Det verkar ju riktigt bra det du äter...
Tack för tipset!!!!
ska storhandla imorgon så då fick jag ju lite snabbt förslag där!!!
Usch vad surt det är och jobba kväll en söndag... mannen sitter hemma och myser med en 50tals film hemma... hrmpf!
1 timme kvar..
Sen ska vi prata lite om våra bröllopsplaner.. kan ju bli lite ändringar nu... Men hur ska man göra?? Jag vill ju verkligen vara gift innan vi får barn..
Har du nåt förslag??
halloj!!
Måndag tjejer!!!!!
känns inte livet underbart??!!
Hoppas det iaf.
Idag blir det hårdträning!!!!
Jisses vad jag ska köra!!!!
3 veckor till jul... wohoo!!!
Wohooooo!
Stort Grattis!!!!! *blåser serpentiner och smäller smällare*
Hoppas du får en super dag!!!
Blir du 28 eller 29?
Smörgåstårta.. mmmmmmmums!! statsa på att äta grönsaker resten av dagen så är det nog ingen fara.. tror inte man vill ha nåt annat efter denna rätt.. Man brukar bli riktigt mätt. Men njuuuut av dagen!
ska sätta igång med "övningen" om några dagar..
Lilla A:
Jodå, jag äter kolhydrater, men den bättre varianten.. fullkornsbröd, pasta. ris, gröt...
Måste ha lite kolhydrater när jag tränar.. annars har man ingen ork..
Hur gör du??
Hur går det med träningen annars då??
Få se om vi kan komma till nån hjälp..
har du nå VV recept hemma?
Jag kör en blandning av VV och GI metoden och det funkar bra!!
Försök sen att simma och Konditionsträna mer.. lågintensitet träning ger bäst resultat för fettförbränningen. Sen när kommit igång med konditionen efter ca 1 månad så kan du ju börja blanda in styrketräning för att forma kroppen.
läs lite om träning på iform.se.. suverän sida.. där hittar du också riktigt bra hemma övningar för kroppen, som ger ruskigt bra resultat vid konternuelig träning!!
Lilla A:
ok, men det är ju jättebra!!!
Satsa lite mer på simning så kanske det går fortare.. Mina erfarenheter med simning är som sagt jättebra för det syftet! Raska promenader är också bra!! Minst 40 min dock!!
TS:
vi orkade inte prata om det igår, så vi tar det idag.. jag jobbade sent och skulle upp tidigt så....
Det är jättesvårt faktiskt. Vi vill vara barnlösa vid bröllopet, men samtidigt vill vi ha barn nu. Man kan ju ordna med ett fint vinterbröllop, eller chansa på att graviditeten dröjer, och planera tills i maj.. Vi ahr ändå bestämt att inte försöka bli gravida under mars april, då vi vill minska chansen att få barn i december..
Hur 17 ska man komma fram till nåt vettigt..???????
next:
ja... vi vet vart vi ska vara, och maten är färdigplanerad, jag vet vilken ring jag ska ha, men vi har inte köpt den ännu.
Musikplanerna för festen är i fullgång också.. däremot är klänningen ett stooort problem. Vet inte om jag vill ha en traditionell brudklänning, bal, eller en vanlig finklänning.. Hans kläder är färdiga för inhandling.
Håruppsättningen är fixad på så sätt att jag har pratat med dem, så den gäller väl att boka tid då. men vi har inte gjort några inbjudningar ännu, då vi inte vet när det blir av....
Men i stort sätt är det bara datumet som måste bestämmas så vi kan sätta igång att organisera allt.
vad tycker du?