Inlägg från: sweet saint |Visa alla inlägg
  • sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

next:
    popcorn ar nat som rekomenderas starkat av VVare men inte av GIare.. iallafall i borjan, sa det beror vart du star nu!!!
    Cider som all alcohol innehaller bade socker o massor av kalorier, men det enda som jag personligen inte tanker sluta med da jag alskar rod vin!!!! Eftersom du inte riktigt har kort igang med GI sa go ahead... det ar ju anda afton!!!!

Lanzara:
    tror ocksa pa traning och mycket bra mat!! Du ska nog satsa pa mycket kolhydrater istallet... pasta osv..
    Kul att du hittade hit!!!!
    Hoppas du stannar!!!!!

• sweet saint

jessie76:
    Hoppas det kommer att funka med VV for dig!!
    Iborjan kommer du nog att tycka att det ar ganska mycket matplanering, men der ger sig sa fort du kommit in i det!!!!
    Haller du dig till allt som star kommer du att ga ner i vikt!!!!
    Iband skriver jag pa varan hemma dator som ar kopt i UK sa det finns inte aao... annars sitter jag pa jobbet! Lite jobbigt att lasa jag vet!!!!
    Skriv efter motet med VV!!!!!!

Hur gar det for mig da?? ja.. forsoker hysteriskt, men ja.. vi far se.. ska vaga mig pa fredag!! under helgen var vi borta och kunde inte riktigt bestamma sjalv maten, tyvarr.... men jag gjorde mitt basta!!!
    Idag har jag gymmat, och imorgon blir det simning!!!! maten idag har bestatt av:
    Frukost: agg, stekta champinjoner, keso
    Lunch: tacokottfars, pizzasallad, egen guacemole.
    Middag: kycling m ugnstektpaprika o squash, lite mozzarellaost
    kvall: rakstuvning med nan slags quichbotten.. inte sa bra tror jag.. vet inte...?
    Gymmet ca 70 min.
    sa ok dag!!

Isabeau:
    Kolla in expressens gi vikt kontroll... ar sjalv med dar.. mycket info!!!!

• sweet saint

halloj!!!
    Hoppas att ni alla mar bra!!!!!

ja.. jag vet, det ar jobbigt med frukosten nar man kor GI.. Det ar ju sa himla tung mat om man jamfor med vad man annars atit genom livet.. Ibland nar det blir for mycket sa skippar jag det stekta och ater annat. Keso och tomat/rodlok tillsammans med lite skinka.
    Det jag marker med den har "gi viktkontroll" ar att det ar nast intill omojligt att komma upp till de antal kalorier de foreslagit att man ska ata.. Den mat som innehaller kolhtrter har ju manga kcal sa... tar man bort det blir det ju inget kvar.. men jag kampar!!
    Frukost: agg, mager bacon, svamp och keso
    Lunch: Chili con carne med pizzasallad
    Middag: kyckling, broccoli, mozzarella
    mellanmal: apelsin
    Motion: ingen simning men 40 min promenad

En liten fraga.. Vad kan man blanda linfro i?? Vad ar det?? (om det ar bra for magen..?)

Hoppas jag orkar med ytterligare 7 dagar i denna fas.... jobbigt med all tung mat...
    Ar det nan som kan ge nat lite roligare tips pa gi mat sa man kan variera sig lite....? (som INTE innehaller agg... blahaa... ) kommer att bli vegitarian efter detta..

• sweet saint

ok.. da ska jag prova linfro... har inte sa stora problem, men det ar ju alltid bra med fibrer och magen mar ju bara battre av det!!!
    Kommer precis fran gymmet... jaklar vad jag kampade idag.. hur nojd som helst!! Har haft brak med min sambo under en tid sa jag antar att jag tar ut aggritioner och irritation dar... ;-( ?
    ja kolla runt lite.. inte ska du betala 200 kr for invagningen... har du nan gammal tidning kvar sa kolla om det finns nan kupong dar. jag antar att VV har kuponger i varenda tidning nu nar alla ska ga ner i vikt efter julen..
    Annars kostar det 100kr vid varje vagning samt motet. Det kan vara bra att ga pa de motena iallafall 1 man tills man kommit in i det, men sen har man ju all kunskap och info for att kunna fortsatta sjalv.. du kan ju kopa egna kokbocker ocksa.. For mig kandes det da lite onodigt att slanga ut 400kr imanaden for bara vagning..
    Men a andra sidar hanger ju viktminskningen pa att nagon annan pushar dig vidare om det gar daligt en vecka..
    Sist jag gick pa VV gick jag ner 3,5 kg pa tva veckor, sa nag funkar det!!!!
    Och oroa dig inte for att nagon ska se vad du vager!!! Det ar bara du och din coach som gor det, och de har sjalva gatt ner i vikt sa de VET hur du kanner dig!!!! jag tycker att du ska ga!!
    Det ar INGET att vara nervos for och det ar bra att se hur overviktig man ar... nar du gar darifran , det enda du tanker da ar JAVLAR ANAMMA!!!!!!!! LOVAR!!!!!!!

GA!!!!! vi star har och hejjar ocksa!!!!

Jennyolars:
    Kul att du hittade hit!!!!!
    kop klanningen sa sent som du kan och se till att du kan sy upp in den om det skulle vara sa!
    Hoppas det gar bra med VV!!!!

Isabeau:
    Hur gar det for dig???

Dagens ratt:
    Frukost: se gardagen, plus tomater
    Lunch: chili con carne m broccoli
    middagen aterkommer jag med
    Motion: gym ca 70min

• sweet saint

ja.. jag vet mina inlagg vart ocksa konstiga....???

Tvillingsjal:
    ja usch vad jobbigt nar det blir en av de gangerna da det blir lite varre an ett varnligt tjafs... speciellt nar det ar sa otroligt bra vanligtvis.. Men ett forhallande ar ju 90%bra och 10% daligt, sa... Vi ar pa vag tillbaks nu och hoppas att vi kan losa detta pa ett satt sa att det inte kommer tillbaks.. vill bara att det ska ta sin tid sa att alla funderingar som detta handlade om blir helt utredda... Tycker inte om att ga for snabbt fram efter nat har..

jessie:
    hittade just de jordgubbarna doppade i choklad som du pratade om i borjan... blixt och dunder vad gott!!!!
    har just atit lite latt yoghurt/frysta blabar/hallon mixade med linfro och lite sotningsmedel.. gott!!!!

• sweet saint

isabeau:
    Bra!!!!!!!
    Det har med fikabrod ar ju livsfarligt!!!!!! det ar ju varre an godis!!!!! Hoppas att du fortsatter!!! Kanns det svart, ta en dag i taget!!!

Stay away from it!!!

• sweet saint

bols:
    Valkommen!!!!
    76.8 kg... wow.. mitt mal ar att vaga 74.. da mar jag som en princessa och folk kan bara ge mig komplimanger om de sager att jag ar mullig.. alskar att vara mullig!!!!!
    Men det ar jag det...
    Hur mycket vill di ga ner OM du vill ner i vikt?

Ge huvudvarken 2 dagar sa har du rensat ur "skiten"! 2 dagar!!! U kan do it!!!!!

Jessie:
    jag kan bara ana hur svart det maste vara med att ha barn samtidigt som du vill gora detta!!!
    Det forsta du maste tillata dig sjalv ar tiiiiiid!!!! Gar det, du kan for att ga ner i vikt, mer kan du inte gora. Dessutom handlar det om att andra sina vanor och da upplever man allt som komplicerat! Oavsett vilket satt du bastamt dig for att gora detta pa sa maste du ge det den tid det tar, for att fa in rutinen plus att vanja dig med omstallningen som kroppen far!
    VV tar tid i borjan.. alla dessa points och raknande.. for att inte tala om maten, vilken koncentration den kraver.. MEN sa fort du kommit i det sa ar allt som din dagliga rutin, precis som det ar nu!
    Med VV kan du ata allt men inte jamt! At potatis och korv eller kottfarssas o spagetti, som ar enkel o snabb mat, men hall koll pa pointsen och se till att du far i dig vitaminer!
    VV ska inte styra ditt liv, utan hjalpa dig fa ett LATTARE. om du ar beradd att ge dig in pa detta sa allt som kravs ar motivation, javlar anamma, och 2 veckor!
    Glom inte att ta det lungt..

• sweet saint

halla alla!!!
    Happy news!!!!! jag har minskat mitt midjematt med 6 cm under tva veckor!!!!! Wohoo!!!!
    Vagde mig men har bara gatt ner 0,8 sa det ar si sa dar, men jag har da minskat i omfang!!!!!
    Prisa GI!!!!!
    Ikvall blir det taco utan brod som ar bra enligt experterna!!! HAPPY, HAPPY, HAPPY!!!!

• sweet saint

wow, vilken respons!!!!
    Tack o tack!!!!

Snacka om att jag vart förvånad!!!! och taggad.... nu finns det inget som kan stoppa mig!!!
    Idag åt jag som vanligt ägg och dyl till frukost.. Däremot så hann jag inte ta med mig GI mat till jobbet, så det blir lasange till lunch.. Får dricka ett glas vinäger när jag kommer hem så jag sänker gi ett snäpp... Stinas Örtkyckling till middag, med pizzasallad. Sen blir det nog inget mer unnande för mig denna helg då jag även åt en eller två bitar jordgubbschoklad för mycket igår!! Plus lasangen idag.. ska försöka ta bort pastan så jag inte äter så mycket av den..

• sweet saint

hej!
    sitter på jobbet och har det kul... NOT!!!!
    åt inte bra igår... Gi värder gick i höjden... Så nu mår man illa faktiskt....
    men idag blir det stinas örtkyckling med sallad och till middag, kyckling igen tror jag eller fisk med pizzasallad.. Back in buisness!!!

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg