bols:
Valkommen!!!!
76.8 kg... wow.. mitt mal ar att vaga 74.. da mar jag som en princessa och folk kan bara ge mig komplimanger om de sager att jag ar mullig.. alskar att vara mullig!!!!!
Men det ar jag det...
Hur mycket vill di ga ner OM du vill ner i vikt?
Ge huvudvarken 2 dagar sa har du rensat ur "skiten"! 2 dagar!!! U kan do it!!!!!
Jessie:
jag kan bara ana hur svart det maste vara med att ha barn samtidigt som du vill gora detta!!!
Det forsta du maste tillata dig sjalv ar tiiiiiid!!!! Gar det, du kan for att ga ner i vikt, mer kan du inte gora. Dessutom handlar det om att andra sina vanor och da upplever man allt som komplicerat! Oavsett vilket satt du bastamt dig for att gora detta pa sa maste du ge det den tid det tar, for att fa in rutinen plus att vanja dig med omstallningen som kroppen far!
VV tar tid i borjan.. alla dessa points och raknande.. for att inte tala om maten, vilken koncentration den kraver.. MEN sa fort du kommit i det sa ar allt som din dagliga rutin, precis som det ar nu!
Med VV kan du ata allt men inte jamt! At potatis och korv eller kottfarssas o spagetti, som ar enkel o snabb mat, men hall koll pa pointsen och se till att du far i dig vitaminer!
VV ska inte styra ditt liv, utan hjalpa dig fa ett LATTARE. om du ar beradd att ge dig in pa detta sa allt som kravs ar motivation, javlar anamma, och 2 veckor!
Glom inte att ta det lungt..