MAJ 2006 tråd 4...
Då var det dags att öppna tråd 4 för oss majbrudar. Bra att ni har hittat hit så vi kan fortsätta att dela idéer, stötta, få råd och höra hur det går inför den stora dagen i maj.
Då var det dags att öppna tråd 4 för oss majbrudar. Bra att ni har hittat hit så vi kan fortsätta att dela idéer, stötta, få råd och höra hur det går inför den stora dagen i maj.
högt upp = mot Tegnérlunden och restaurangen Grill. Har tyvärr inget namn har själv sett den när jag varit uppe i dessa kvarter. Behöver ju inte köpa då min frissa föredrog att gå dit och få exakt det hon ville än att jag trasslade ihop något annat.
tack lapinette - har googlat på det och har nog lite koll nu var det ligger
mia_maj2006 : "du är allt" ska jag oxå ha fast jag ska sjunga den för min make på våran fest som en överraskning till honom från mig !!
solister ska vi ha i kyrkan det blir min lillasyster som är jätteduktig och sarah som var med i idol förra året !!! dom är så sjukt duktiga båda så det kommer bli svårt att hålla tbx tårarna oavsett hur många bröllop som jag har varit solist på!!!!
palcam_Girl81: Gråta lite hör till
Jag är inget vidare på att sjunga men jag tror inte jag skulle klara att sjunga "Du är allt" för min m2b, jag skulle bryta ihop.
Jag skrev en dikt till min kompis när hon fyllde 20 och när jag läste upp den började hon gråta och då började jag också gråta och sedan var det inte helt enkelt att läsa.
Jag tror att min blivande skulle bryta ihop om jag sjöng och inte i tårar utan i skratt! Ska absolut förskona honom från sång.
Ska nu ringa och boka en make up lektion på MUS. Ytterligare en sak att ta bort från "att göra listan".
Jga har bokat lektion 4 maj hos "MUS"... ser verkligen fram emot det... Är det förresten någon som har bra tips på hur man får sminket att sitta? Tycker att mitt smink "försvinner " framåt lunchtid. Beror det på kvaliteten på sminket?
kattkatt - det är sånt jag ska fråga när jag är hos MUS. Tips om hur man får det att ligga snyggt en hel dag. Ska säga att det är bröllopssmink jag vill lära mig för jag har redan gjort festsminking hos dem.
Har fått reda på att hon som skall göra mitt hår kommer till slottet 12.30 vigseln är 16.00 och vi skall även fotas innan dess...Hm Kommer nog att behöva sminka och klä mig innan dess vilket jag egentligen inte hade tänkt mig. Hm. man kanske kan lägga underlaget på sminket före håret och sedan ta resten efter...
Jisses va snygg jag är!!
Skämt och sido, jag har precis fått cd´n med mina morgongåvebilder. Det var över 50 bilder att välja ifrån och en del var riktigt bra. Det kommer att bli svårt att välja. Men oj så glad jag är att jag tog mod till mig och gjorde det ändå.
kattkatt - hur lång tid behöver hon ha på sig. Min frissa behöver 1-1,5 timma då hon redan kvällen innan syr in löshår och lägger mitt hår på spolar. Visst, jag får sova sista natten som ogift på spolar men det innebär att allt "förarbete" på håret är gjort till själva bröllopsdagen och hon "bara" behöver sätta upp det.
Telan - vad skoj att du är nöjd med bilderna. Jag ska nog gräva fram min Box ikväll när jag kommer hem och kolla igen.