• Lapinette

MAJ 2006 tråd 4...

Då var det dags att öppna tråd 4 för oss majbrudar. Bra att ni har hittat hit så vi kan fortsätta att dela idéer, stötta, få råd och höra hur det går inför den stora dagen i maj.

• Svar på tråden MAJ 2006 tråd 4...
  • Mopedvin

Idag gofter vi oss borgerligt...känns jättekonstigt eftersom vi hela tiden har sett den 24 maj som vår "riktiga" dag.. men på detta sätt får vi ju två bröllopsdagar, allt är värt att fira!

• mia_maj2006

kattkatt: Grattis!! Du blir den första av oss majbrudar som blir gift...redan i mars. Kul att ha två bröllopsdagar att fira. Det blir dyrt för din m2b

• Mopedvin

Mia-Maj... jaaa, men det tror jag inte han har förstått... eller ???

• lillabunny

Men vad spännande kattkatt! Lycka till idag då!

Jag har varit hos doktorn idag med mitt eviga illamående... Sjukskriven en hel månad, jag som vill jobba! :(

• Lapinette

snaeckan - ti amo betyder jag älskar dig och Enrique är sonen till Julio Iglesias dvs spanjor.

mialisa - fick du se fotona direkt? Jag gjorde ju min Secret Box i november men fick vänta någon vecka innan korten vara klara. Albumet ligger nu gömt hemma i väntan på bröllopsdagen. Korten är jättevackra!

msbine - vad skönt att få öva! Själva har vi ju inte ens träffat prästen än. Vi försökte få till en träff i februari men det gick inte så det blir en månad innan bröllopet. Så blir det när man inte bor på orten och min blivande bör ju vara med. Det blir nog att prata igenom äktenskapet samt öva under samma möte. Vi ska träffas i kyrkan.

kattkatt - grattis till giftemålet!

lillabunny - så du mår så illa pga graviditeten? Uuuuhh, något jag hoppas jag slipper men min mamma mådde illa hela tiden när hon väntade mig och gick bara upp 2 kg.

• msbine

lillabunny: Kan du inte få någon medicin för illamåendet? Känner igen det där med illamåendet, ofta är det diafragman som påverkas när man är gravid och jag har tyvärr kroniskt diafragmabråck, vilket gör att jag konstant äter mediciner för det :(

• mialisa

Grattis kattkatt, först av majbrudarna!
    Hur känns det nu?

Lapinette: jag fick se bilderna på datorn, men sen ska hon skicka dem till mig så jag kan välja ut i lugn och ro. Kan du låta bli att titta på dina?

• lillabunny

Usch ja, har fått stanna hemma från jobbet hela veckan. Kan knappt vara uppe... Så doktorn har väl rätt i att jag måste vara sjukskriven! Fast jag tycker det är rätt trist!

Lapinette: Min mamma var illamående i 9 mpnader på båda barnen, hoppas det inte är ärftligt!

msbine: Jag har fått recept på Legigan Comp, hoppas att de hjälper.

Tack för att ni är så söta allihop!

• Lapinette

mialisa - mina togs inte digital så därför fick jag lugnt vänta i en vecka. När vi sedan valde ut bilderna (gjorde det tillsammans på hennes kontor...det skulle följa temat att jag tar av mig efter bröllopet) och Brigitte satte ihop ablumet så slog hon så vacker in det i papper. Så fort jag kom hem rev jag upp pappret! Trodde hon uppriktigt att den skulle vara inslagen från november till i maj??!!

Svar på tråden MAJ 2006 tråd 4...