• Lapinette

MAJ 2006 tråd 4...

Då var det dags att öppna tråd 4 för oss majbrudar. Bra att ni har hittat hit så vi kan fortsätta att dela idéer, stötta, få råd och höra hur det går inför den stora dagen i maj.

• Svar på tråden MAJ 2006 tråd 4...
  • Telan

kattkatt: Jag ska definitivt lägga stället på minnet inför framtiden, så tack för tipset.

FiaMia: Jag är inte så svårflörtad. Mail är på g.

• Telan

FiaMia: Nu svarade jag innan jag tänkt klart. Jag har bilden på hemdatorn så jag mailar i kväll!

• fine

mia_maj2006

låter kanon, härligt!!!

• FiaMia

Telan: Vad snällt!! Tack!!

• fine

åh Telan, jag hade inte hunnit läsa ikapp men har hört de tråkiga nyheterna, som du märker så tänker vi alla på dig och kramarna bara drösar in!!! *KRAM*

och inbjudan är förresten kanonfin!

lillabunny - åh, vad bra om man kan skicka in prövningen utan att ha gjort upp om efternamnet...kanske ska kolla skatteverkets hemsida (eller var man nu får blanketten ifrån!).

• lillabunny

Gör det fine... Du kan nog ringa och fråga annars, men jag har som sagt för mig att det inte behövs lämnas in tillsammans med hindersprövningen. Min kusin gifte sig i lördags och de hade väldigt svårt att bestämma efternamn. De väntade med att bestämma sig tills de gifte sig, eller i alla fall ett par peckor innan.

• Mopedvin

Vi skickade bara in hindersprövningen först och fick den godkänd. Sen skickade vi in namnändringslappen men det räcker om men bestämmer sig på bröllopsdagen.

• lillabunny

Bra med klara besked kattkatt, jag verkade nog lite vlig... Var inte riktigt hundra. Har inte lagt ner så mkt tid på det eftersom vi har bestämt oss för efternamnet för länge sen...

• Lapinette

Oj, vad ni är aktiva här inne! Har jobbat några timmar och har ett par sidor att läsa ikapp. Jag skickade in om namnbytet samtidigt som hindersprövningen men vi vet ju vilket namn vi ska ta (aldrig någon diskussion om det).

Slott i Frankrike är inte helt fel! Roligt att du katt katt gifter dig där och själv valde vi Stockholm trots att vi bor i Frankrike. Vi har haft några weekends (firat födelsedagar) på olika små slott nere i Provence. Helt underbart! Ett låg i Aix en Provence och det andra utanför Avignon. Kan absolut rekommendera om någon är sugen på en långweekend i södra Frankrike.

• Mopedvin

har du några internetadresser lapinette?

Svar på tråden MAJ 2006 tråd 4...