MAJ 2006 tråd 4...
Då var det dags att öppna tråd 4 för oss majbrudar. Bra att ni har hittat hit så vi kan fortsätta att dela idéer, stötta, få råd och höra hur det går inför den stora dagen i maj.
Då var det dags att öppna tråd 4 för oss majbrudar. Bra att ni har hittat hit så vi kan fortsätta att dela idéer, stötta, få råd och höra hur det går inför den stora dagen i maj.
AHA- vilken tur du har! jag måste leva med 'problemet' att mina besök också registreras....
Ja, då är ju sidan riktigt poppis - härligt!!! :)
Gud så fint Lapinette! Ni kommer att bli jättenöjda! Det verkar alldeles underbart.
Tackar! Ni är så gulliga här!
Har precis fått in lite förfrågningar på buss. Dock ca 1200-2000 mer än vår budget men hellre det än inget alls!
Samtidigt har jag bokat av tårtan. Har en väninna som ställer upp och kör 4 vanliga Schwarzwald från Stockholm och totalt tjänar vi ca 1 800 kronor på det. Struntar i att vi inte får någon bröllopsställning etc. Betalar inte det dubbla priset för samma slags tårta.
Låter klokt Lapinette! Och kan bara hålla med gällande sviten, Gripsholms Värsdshus håller alltid hög klass med GOOOOOD mat! Kan inte bli annat än kanon!
fine - så du känner till Gripsholms Värdshus? Vi har ju varit där men inte så många gånger då vi har vårt landställe utanför Mariefred.
Telan - hoppas ni mår ok. Det är som du säger, sorg är inte bara negativt utan för med sig alla möjliga sorters känslor. Igår hade vi OSA-dag... och alla 10 kommer!
Idag kom mitt "gör dina egna tvålar-paket" ! Tjoho!
Vi ska ju med bo på slott!
www.backaskogslott.se
Ska ha bröllop och fest där med!
"Era" slott ser verkligen jättemysiga ut. Är det tänkt att gästerna också ska bo där tillsammans med er?
kattkatt - så nu börjar tvåltillverkningen!
lillabunny - jättefint! Måste bara fråga (kollade inte på adressen) - vart ligger det någonstans?
Telan - vårt är ju inte något slott utan ett Värdshus. Tror endast min väninna plus blivande blir kvar där över natten (de förlovade sig på Gripsholms Värdshus). Den franska familjen har vi hyrt ett hus till som ligger ca 5 minuters promenad från kyrka och värdshus och min släkt kommer att bo på vårt landställe som ligger ca 10 min med bil från Mariefred.
Godmorgon flickor!
Helt ot, men måste få berätta; Jag blev moster inatt igen Min syster fick en liten underbar flicka