MAJ 2006 tråd 4...
Då var det dags att öppna tråd 4 för oss majbrudar. Bra att ni har hittat hit så vi kan fortsätta att dela idéer, stötta, få råd och höra hur det går inför den stora dagen i maj.
Då var det dags att öppna tråd 4 för oss majbrudar. Bra att ni har hittat hit så vi kan fortsätta att dela idéer, stötta, få råd och höra hur det går inför den stora dagen i maj.
De "röda" pärlorna i tiaran är i verkligheten mer vinröda och bilden där jag har den på mig är provisorisk, håret ej uppsatt och bara för att se hur tiaran gör sig mot håret.
Telan - kom inte med fler ursäkter! Jag tycker tiaran var jättefin och den följer ju helt ert vinröda tema med skorna, inbjudningarna etc.
Lapinette: Det är kanske bara jag som är lite för mycket perfektionist vad gäller detaljer. Minsta lilla färgerna inte går exakt i ton så blir jag missnöjd, skorna är lite för lila tex Jag övar mig på att tycka att det duger.
Stort grattis till dig lillabunny! måste kännas underbart =)
Ett år kvar för mig sen ska jag sätta igång fabriken längtar såå!
mia_maj2006: Jag ringde till salong Envyme idag. Jag ska dit på torsdag för en konsultation! Hoppas de är bra =)
Telan: Tiaran är verkligen jättefin jag skulle inte kunna göra något sådant själv. Min tiara har jag köpt på livrustkammaren den är nog egentligen tänkt som leksak för små barn...
lillila: Jag ska till Envy Me på konsultation den 28 mars. Vi kan ju jämföra vad vi tyckte Jag var jättenöjd med hur jag såg ut när vi varit där på "förfest". Jag hade bilder förut på min bröllopshemsida men de verkar försvunnit när jag jobbat med den...ibland tappar den kopplingen till bilderna.
lillabunny: Grattis!!! Vad roligt å mysigt! Vi ska nog också börja med bebbeverkstan snart... Men det får vänta tills efter bröllopet i alla fall.
lapinette: Jag ska göra som dig, boka tid för sminkning på MakeUpStore och sedan få med mig produkter hem och göra själv. Vill ju även kunna bättra på sminket under dagen så då är det ju bra om det är ens eget så man kan ha med sig det.
Jag använder nästa också enbart deras produkter idag och är jättenöjd. Det senaste jag köpte var ett ny rengöring och ansiktsvatten. Märkte stor skillnad med en gång!
FiaMia: Blev du någe klokare vad gäller rosorna?
Lapinette & mia_maj2006: Kul att ni gillade tiaran!!
Telan: Jag har inte hunnit åka till floristen än... sorry. Ska försöka ta mig i kragen och fixa det denna vecka! Lovar att återkomma!
Kommer inte in på din sida, men det är nog nåt knas med min dator. Får inte fram några bilder nästan... Får försöka om en stund igen! Är ju nyfiken ju!
FiaMia: Ingen fara med blommorna. Jag har själv bara pratat med två florister, tänkte höra med ett par till innan jag bestämmer för vilken vi ska anlita.