• Blowjo

CAMBRIDGE!

Hejsan....

Är inne på min andra dag med cambrige-kuren...

Nu undrar jag om någon här , har provat detta? För jag undrar hur snabbt ni iså fall gick ner...

För själv vill jag gå ner 28 kg....och när jag har läst om de som gått ner ivikt på cambridge hemsida, så har det tagit flera månader. Så därför undrar jag om det finns någon som gått ner fortare i vikt än så?

Tacksam för svar!

MVH/Johanna

• Svar på tråden CAMBRIDGE!
  • MimmiMus

KÖP KLÄNNINGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du kommer i den om 3-5 veckor!

Jag köpte en hel garderob i storlek 36 när jag fortfarande drog storlek 40. .-)

Kareena - VARMT VÄLKOMMEN!

Nu fortsättar vi kämpa!!!

P&K

• september bride

Jag har fått en förfrågan om att vara med på Cambridges hemsida för att skriva min berättelse om hur jag har lyckats gå ner i vikt och visa före & efter blilder.... HUR TYCKER NI ATT JAG SKA GÖRA???? ska jag eller ska jag inte??

• MimmiMus

september bride

Det är väl klart att du ska! De berättelser som finns där är otroligt inspirerande att läsa och dessa berättaleser har hjälpt mig många gånger.

Du skulle göra en insats!

• kareena

hej september bride
    Du har fått mig att börja med cambridgekuren ,efter att läst hur mycket du har gått ner tänkte jag att jag måste också börja.
    Det är klart att du ska vara med på cambridges hemsida du skulle inspirera många.

• Mastermind

september bride - Klart du ska! :D Jag tycker det är jättekul och inspirerande att läsa "succehistorier". :D Och så kan du bidra till att man inte _bara_ behöver se medelålders tanter med gräslig klädstil (inget man kan relatera till, direkt). ;)

• Mastermind

Jag är förresten på dag 4 nu, och änsålänge känns allt superbra! :D Har inte varit minsta sugen eller hungrig sen jag startade med kuren. Jag hoppas det kommer fortsätta i denna stilen, jag behöver verkligen den här viktminskningen.

• Bröllopstokiig

september bride - SE VAD DU HAR ÅSTADKOMMIT!

Måste kännas helt suveränt! Alla här beundrar dig och din viljestyrka.

Jag har just avslutat lunchen och det blev en banan/choklad.

P&K

• september bride

Jag har nog bestämt mig för att skriva in till dom,,men ska gå ner 5kg till först...Man vill ju vara fin på efter kortet..

Tack snälla.. Ni är såå JÄTTE DUKTIGA alla.... ska ta min lunch nu och som vanligt blir det en mint/kakao..

• Mastermind

september bride - Får jag lov att fråga vad du väger nu? :)

• september bride

Mastermind
    Jag började på 115kg och väger nu 93kg och vill ner till 79kg....sedan kunna ligga stilla på 79 i ca ett år och till nästa vår/sommar gå ner till 69kg och då är jag nöjd...
    Jag är 1,68 lång...
    Låter kanske mycket för vissa att vilja väga 69kg till mina 1,68 men jag är inte ute efter att få vara jätte smal utan bara kunna känna mig nöjd och kunna handla vilka kläder jag vill...Många här inne vet nog hur den känslan är att inte kunna handla kläder för att inget passar...men nu så går det mot nya tider....jag är taggad och jag ska klara det.....

Svar på tråden CAMBRIDGE!