• Blowjo

CAMBRIDGE!

Hejsan....

Är inne på min andra dag med cambrige-kuren...

Nu undrar jag om någon här , har provat detta? För jag undrar hur snabbt ni iså fall gick ner...

För själv vill jag gå ner 28 kg....och när jag har läst om de som gått ner ivikt på cambridge hemsida, så har det tagit flera månader. Så därför undrar jag om det finns någon som gått ner fortare i vikt än så?

Tacksam för svar!

MVH/Johanna

• Svar på tråden CAMBRIDGE!
  • kareena

hej malinpalin
    jag ska också börja med cambridgekuren imorgon fredag den 21 april.
    jag behöver gå ner ca 30 kg.
    jag är känner mig jätte motiverad efter att ha läst hur mycker september bride och de andra har gått ner i vikt.

• Lollipoppsan

Har nu gjort slag i saken och beställt hem cambridge för en hel månad. Känns på något sätt mer seriöst med cambridge än med nutrilett. (Lika bra att ta en hel månad så att man inte ger upp efter en vecka)

Har dock inte tänkt börja förrän 1 Maj då jag ska åka iväg med en kompis och bara ta det lugnt, mysa och "ladda" för att klara detta...

Tack för en jättebra tråd där alla e så positiva och uppmuntrande...
    Ska nog komma tillbaka och uppdatera mina framgångar (eller misslyckanden)ha ha...

Kramiz på er alla

• mss

Hej,
    Idag var min fjärde dag med ren kur...och tyvärr skriver jag var...jag känner mig så otroligt dålig för jag stod inte emot frestelsen utan åt middag. jaja nya tag imorgon och extra långa promenader i helgen annars blir jag aldrig av med mina 30 kg.

pussar på er alla som kämpar

• fairy_1983_

Oj så många nya inlägg det hunnit bli sen senast, kul. Vägde mig i Onsdags efter en veckas ren kur och hade gått ner 3,2kg. Väger nu 78,3 till mina 170cm. Vill gärna gå ner till 68kg. Promenerar en timme dagligen med barnvagnen för att få fart på förbränningen. Känner mig peppad.
    Lycka till alla nya och gamla cambridgare.

• MimmiMus

HEJ HEJ!!!!

mss - inte deppa! Ta istället nya tag och fundera inte mer på detta. Det är inte värre än att du, som du skrev, tar en extra lång promenad imorgon.

Jag föll tre gåner mellan mitten av mars och fram tills i söndags.

Nu har jag klarat det! Det kommer du också att göra och det kommer gå så bra! Jag lovar!

Om några timmar ska jag gå upp och knata kl 05.40. Den första morgonpromenaden sedan i höstas. Men det är inte lika roligt att gå på höst och vinter eftersom stora delar inte är upplyst. Men det ska bli skönt. Kände inte att jag orkad träna ikväll. Jag har varit så hungrig hela dagen.

Va roligt att det är ett gäng om kör igång imorgon också!

Vi hjälps åt allihopa! Den här tråden är bara för bäst!

P&K

• MimmiMus

fairy_1983_ - VA DUKTIG DU E!!!!

Kämpa på!!!!!

• september bride

fairy_1983_ super bra kämpa på....det är så kul att vi blir fler och fler som nyttjar cb........go go go girls and boys om det finns sådana på denna tråd
    Natti natti!!!!

• Nanah

Hej alla!
    Jag har sedan några dagar läst igenom nästan alla inlägg och tänkte att nu är det också min tur att skriva några rader

Tycker att alla ni som kämpar med cambridge är jätte duktiga!!
    Jag själv är bjuden till ett bröllop den 11 augusti och jag har hittat en jätte fin klänning jag vill köpa.
    Jag började med CB för en vecka sedan, ren kur, -4kg . Nu har jag storlek 42 och jag vill ner till storlek 38/36, hur lång tid med ren kur tror ni att det kan ta? Kanske ni med erfarenhet vet
    Vill köpa klänningen jag hittade i storlek 38 men är rädd att jag inte kommer i den sen.
    Många säger åt mig att köpa en klänning när jag väl gått ner så vet jag att den passar , men jag gillar verkligen den här klännigen och jag är rädd att den tar slut (tydligen väldigt populär...)
    Vad tror ni här inne på forumet! Vad ska jag göra ....

// a girl in love with a dress

• kareena

idag börjar jag, vägde mig på morgonen och vågen visade 94kg och det är alldeles för mycket för mina 1.62cm.
    Alla ni som använder c.k har verkligen inspirerat mig till att börja,tusen tack.

• september bride

Halloj!!!
    Började dagen med en promenad ute i det härliga vädret...helt klarblå himmel åååå va skönt...ska ta min första "drink" för dagen...

kareena
    hoppas att det går bra för dig... försök att hålla dig sysselsatt de första 3-5 dagarna för de är de svåraste (tyckte jag)... när kroppen ska ställa in sig och allt...Men ge inte upp,tänka att du ska klara det,då går det!!!

Nanah:det här med hur mycket man går ner är olika från person till person...Jag vet inte hur mycket du måste gå ner för att ha stl 36/38.... Men tänk på att det kommer att komma sååå många fler fina klänningar nu till sommaren...

Svar på tråden CAMBRIDGE!