• Blowjo

CAMBRIDGE!

Hejsan....

Är inne på min andra dag med cambrige-kuren...

Nu undrar jag om någon här , har provat detta? För jag undrar hur snabbt ni iså fall gick ner...

För själv vill jag gå ner 28 kg....och när jag har läst om de som gått ner ivikt på cambridge hemsida, så har det tagit flera månader. Så därför undrar jag om det finns någon som gått ner fortare i vikt än så?

Tacksam för svar!

MVH/Johanna

• Svar på tråden CAMBRIDGE!
  • september bride

fairy_1983_

kul att det går så bra för dig... jag ska på 2 st påsk middagar i dag men med mitt pulver och mixerstav i högsta hugg så ska jag klara av denna dagen med.....

• fairy_1983_

september bride

Är verkligen inspirerad av dig. Hur mycket har du kvar till din målvikt?

• Johanna

Måste bara fråga hur ni gör med andedräkten? luktar det inte illa när man kommer in i ketosen?
    Hur motarbetar man det??

• MalinPalin

Kämpar på, men inte på ren kur.

Fortsatt trevlig påskhelg till alla CB:are

• september bride

fairy_1983_
    jag har 14kg kvar till min målvikt....längtar så tills jag är där....jag vill så jätte gärna fixa detta tills sommaren så man kan vara fin i bikini....

vad det gäller andedräkten så borstar jag mina tänder ca 4ggr om dagen och jag har varit kass i halsen och då tagit "baffusin" mint medicin...så det har inte varit något stort problem...med tanke på att man går ner i vikt så kan jag gärna ha dålig andedräkt...

I morgon kommer jag med mitt nya resultat som vanligt,det är ju då tisdag....
    Jag är så glad över att jag klarat av påsken nu med tanke på all god mat som varit....
    Kämpa på cb:are........

• mss

Hej,
    Jag börjar om idag med CB, var så otroligt motiverad när jag började i februari men tappade det i och med sjukdom, kass praktik och familje problem. Men nu är jag tillbaka igen och börjar på dag 1 med ren kur....nu ska det gå =)

Vill bara säga till alla att ni är så otroligt duktiga.....jag vill med =)

• M.H

mss..

har även själv bestämt mej för nya tag idag och startar min rena kur idag.. vi kanske kunde följas åt?

än så länge har det gått bra, börjat storstädning i huset =)
    hoppas verkligen att jag ska orka denna förstaq veckan i o m att alla säger att den är svårast..

grattis till alla er som lyckats och kämpa på!! =)

• mss

M.H

Klart vi kan följas åt...idag har gått bra ska snart ta sista påsen. Mitt mål är att klara 45 dagar ren kur...men vet inte om det går.

Lycka till det kommer gå så bra för oss

• fairy_1983_

Snart är den 6:e dagen på ren kur avklarad.
    Ska väga och mäta mig på ondag morgon. Håller mig till vägning en gång i veckan.
    Lycka till M.H och mss.

Svar på tråden CAMBRIDGE!