• Blowjo

CAMBRIDGE!

Hejsan....

Är inne på min andra dag med cambrige-kuren...

Nu undrar jag om någon här , har provat detta? För jag undrar hur snabbt ni iså fall gick ner...

För själv vill jag gå ner 28 kg....och när jag har läst om de som gått ner ivikt på cambridge hemsida, så har det tagit flera månader. Så därför undrar jag om det finns någon som gått ner fortare i vikt än så?

Tacksam för svar!

MVH/Johanna

• Svar på tråden CAMBRIDGE!
  • bröllops häxan

elenita: Jo det är det väll ;) Började igen för en vecka sen på 88,5kg efter ett par veckors uppehåll. Nu vägde jag mig i morse (8 dagar sen jag började) i morse vägde jag 85.5. 4kg minus :D Men märk väl att 2 kg är då vatten. Räknar med att kommande två veckor förlora 2 kg i veckan. Sen efrer den rena kuren i tre veckor börjag äta kombinerad kur ( både kur och mat) gå ner ett kg i veckan. Mitt personliga mål är att väga 82 kg sista April :)(efter att ha gått upp 2 kg ivatten)

Kolla på www.cambridgekuren.se och lycka till *L*

• bröllops häxan

hahaha *L* 3kg menar jag....;)

• okt2006

september bride: va kul att du gick ner 2,8 kg på en vecka trots att du gått på ren kur så länge! grattis! får du mycket kommentarer från omgivningen om att du tappat i vikt?

• september bride

okt2006
    Ooo ja... alla peppar mig och säger hur fin man är... det är sååå roligt med allas komentarer...var i ullared i dag och shoppade lite nya kläder mm... Handlade oxå mina skor jag ska ha till bröllopet jätte fina är de...

• september bride

puffar.....ingen som har något roligt att berätta???

• bröllops häxan

Det står still nu...Fast jag är duktig...:(
    Inge roligt.

• okt2006

hur ser dina skor ut september bride?

• september bride

vita med spettsig tå ..5cm smal klack...spänne runt benet och två vita "gummiband" som korsar varandra över fotens framsida,,,*ler* svårt att förklara...

För mig går det bra med CB ska nog börja äta lite om en vecka för då har jag kört ren kur i 50 dagar....

• yezzii

idag är det min fjärde dag och jag mår hur bra som helst =) jag har varit här inne och läst mycket det e nog det som har peppat mig =) känner mig verkligen positv =)

• september bride

yezzii
    Va kul att du mår bra.. det gjorde inte jag de 5 första dagarna..mådde pyton
    Men nu går det som en dans....

KÄMPA PÅ ALLA CB:ARE

Svar på tråden CAMBRIDGE!