• Blowjo

CAMBRIDGE!

Hejsan....

Är inne på min andra dag med cambrige-kuren...

Nu undrar jag om någon här , har provat detta? För jag undrar hur snabbt ni iså fall gick ner...

För själv vill jag gå ner 28 kg....och när jag har läst om de som gått ner ivikt på cambridge hemsida, så har det tagit flera månader. Så därför undrar jag om det finns någon som gått ner fortare i vikt än så?

Tacksam för svar!

MVH/Johanna

• Svar på tråden CAMBRIDGE!
  • september bride

C.T

jag åt ju cuur i 3veckor och gick ner 5kg då,sedan började jag med cambridge och är nu på min 15 dag.Så med cambridge har jag gått ner 6kg.... jag tycker att jag är super duktig....

• bröllops häxan

Det tycker jag åckså :D Vilka är dina favoritsmaker? Mina är kyckling met egen kryddning, capichino med kanel och varm kakao *L*

• september bride

jag har bara provat jordgubb,vanilj,cappucino och banan...har inte provat på någon soppa...vet inte om jag kommer gilla dom..

• helenekl

C.T
    Tack så mkt för allt info, jag ska kolla upp det med detsamma!
    Tack snälla gulliga du!

• bröllops häxan

var så lite så ;)

• M.H

hej alla duktiga kämpare!!

dags att köra igång på söndag (12/3).
    det jag undrar över, ni tjejer som gått ner (och var så duktiga), förutom alla kilon som vågen visar att ni gått ner, känner ni av det på kläder? ser ni någon skillnad, ser er omgivning det?

usch, jag vet inte ens om jag orkar förklara för alla varför jag gör detta, jag vet att jag bara kommer få mothugg, hur har ni tacklat detta?
    fortsätt kämpa på, hoppas på att jag kan lämna en bra rapport hur det har gått för mej om en dryg vecka.
    JÄTTE tacksam för svar!

• bröllops häxan

M.H : Ja men gud ja!!!. Jag hade en favirit kjol (hemma mys) som jag hade när jag vägde 96.5kg. Nu nät jag väger 86.9(i morse) så ..alltså den kjolen bara ska jag ha på mig hemma men den åker av hela tiden. Min sambo har skit kul. Mycket stjärtskåra blir det :D Och ja folk märker och komenterar. *L*

Skit i vad folk säger. Det är ju din kropp. Så länge det inte är något osunt. Tycker personligen att BMI skalan är väldigt sund och använbar åt båda hållen.

Välkomen hit :) Hur mycket väger du, och vad vill du gå ner? Håll ut den första veckan och fall inte för frestelsen att bara ta en macka. Första är svårast men jag sporrade mig de första tre med att väga mig varge dag. Inte så bra, jag vet men det var en kick att se att man rasade ca 0.3 kg varge dygn.

Och du. slarva inte med vattnet. Super viktigt att dricka 3 liter om dagen. lovar!!

• bröllops häxan

september bride : Tycker att kycklingsoppan är helt ok :) Brukar ha i lite curry och salta lite lätt. Är gott att äta något varnt ibland och som smakar mer som mat, än att bara dricka "milkshake" hela tiden.*L*

• september bride

C.T
    Jag får nog prova på en soppa nästa gång jag beställer,,,
    Jag har ju minskat 11kg och man märker det på kläderna jeansen är för stora skärpet får man göra nya hål i mm..och nu så börjar komplimangerna rulla in från min omgivning,,då blir man så glad så...

Undrar lite hur mycket ni tränat/mortionerar??? Jag tänkte på att man får ju bara i sig ca 480kcal om dagen och går man i rask takt på rullband i 30min så har man blivit av med ca 150kcal+ att man går och rör sig varje dag mer eller mindre.....
    Ja Ja undrar bara hur ni andra gör???

• september bride

Har en lite fråga till!!!
    Säg att jag byter ut ett mål om dagen snart, kommer jag att må dåligt sen igen då som dom första dagarna när man började med cambridge??Om jag bara byter ut ett mål på helgen och inte under mån-tors???

Svar på tråden CAMBRIDGE!